Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Haf_Woezel schreef:ik heb een amigo Bravo XL van 250 gr besteld bij Hypostore na het terugsturen van al mijn bucas dekens wegens het niet passen (bovendien nog een power turnout te koop voor de geintereseerde in 6.3)
hoop zo dat deze zo goed past als de mensen aanbevelen
Slmt9 schreef:Figo88 schreef:Bij Agradi is nu trouwens 25% korting op Horseware (alleen hebben ze niet heel veel voorradig). En met de code "jarig10" (eenmalig) en "dolle2019" krijg je nog extra korting
Bedankt voor deze tip! Gelijk even ingeslagen
Figo88 schreef:Haf_Woezel schreef:ik heb een amigo Bravo XL van 250 gr besteld bij Hypostore na het terugsturen van al mijn bucas dekens wegens het niet passen (bovendien nog een power turnout te koop voor de geintereseerde in 6.3)
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de Bravo XL niet gaat passen. Plaats je een foto als je hem binnen hebt?
Spenk schreef:Die Bucas die heeft veel sterkere en ademerende stof dan de amigo en door de sty dry ademt die nog beter en krijgen ze het niet snel te warm omdat die deken dat afvoert.
Haf_Woezel schreef:ik heb een amigo Bravo XL van 250 gr besteld bij Hypostore na het terugsturen van al mijn bucas dekens wegens het niet passen (bovendien nog een power turnout te koop voor de geintereseerde in 6.3)
Freyr schreef:Kan iemand hier mij helpen in mijn verdere twijfel?
Voor mijn 24-jarige KWPN'er heb ik een bucas smartex rain en een amigo 100 gram liggen. Ik moet vandaag beslissen welke deken ik houd. Weten jullie welke van deze twee dekens het beste ademt? Mijn paard is namelijk gas- en koliekgevoelig en heeft het heel snel te warm. Er is een stukje van haar hals geschoren, maar voor de rest staat ze tot nu toe zonder deken. Met de kou de komende dagen wil ik toch maar een deken op gaan doen, maar dan moet ze wel echt haar warmte goed kwijt kunnen.
Welke van de twee ademt het beste? De amigo is gewoon die donkerblauwe.
Haf_Woezel schreef:Figo88 schreef:Bij Agradi is nu trouwens 25% korting op Horseware (alleen hebben ze niet heel veel voorradig). En met de code "jarig10" (eenmalig) en "dolle2019" krijg je nog extra korting
even testen
edit: lukt bij mij niet (heb wel al een voucher van 7.50 ingezet gehad)
Spenk schreef:Maar de kwaliteit van Amigo is niet vergelijkbaar met de kwaliteit van de bucas rain series of de Rambo series. Dat is echt andere stof, hoger waterdicht vermogen en beter ademend. Natuurlijk zijn het prima dekens de amigo! Maar het is niet hetzelfde.
Figo88 schreef:Bij Agradi is nu trouwens 25% korting op Horseware (alleen hebben ze niet heel veel voorradig). En met de code "jarig10" (eenmalig) en "dolle2019" krijg je nog extra korting
Gebruikers op dit forum: cabochon1, Kaplaars, SentiBot, Tazzey, Yummy en 20 bezoekers