Voor de verjaardag van een paardeneigenaresse, instructrice én koukleum ben ik op zoek naar een leuk verjaardagscadeau. Ik dacht; dat laatste, daar kan ik wel wat mee. Eén of meerdere dingen die zorgen dat ze het lekker warm heeft in de winter vindt ze vast leuk. Ik heb al een aantal ideeën, maar ik ben benieuwd of er nog leuke/originele dingen zijn waar ik zelf nog niet aan gedacht had.
Waar ik aan dacht; - Thermosbeker - Hotpack (dat is een zakje dat warm wordt als je het muntje dat erin zit knikt. Daar kun je je handen aan warmen en als het is afgekoeld kun je het koken en weer opnieuw gebruiken) - Een lekkere muts of sjaal (eventueel met bedrukking, bijvoorbeeld stallogo) - Touchscreenhandschoenen - Capcover; ik heb dit ooit eens voorbij zien komen maar kan het nu eigenlijk niet goed terugvinden, maar een soort muts die over je cap heen kan? Iemand die weet wat ik bedoel en waar ze dat verkopen toevallig?
Iemand nog meer leuke ideeën?
There comes a point in every single riders life that she wonders if it's all worth it. One look at those big brown eyes and she realises - it is.
Ik heb ooit eens oplaadbare inlegzooltjes gekocht, daarvan klem je de accu aan de rand van je laars en je kan dan op verschillende standen je voeten heerlijk verwarmen. Was vooral met de hondentraining (uren op de koude grond, en zelf les geven dus vrijwel constant stilstaan) echt hemels.
Dit is hetzelfde idee, je knipt de zooltjes op maat dus past altijd. Echt een aanrader MAAR als je schoenen al krap zitten wordt het pijnlijk, een beetje ruimte is wel nodig! Bij goed ingelopen laarzen zal dat geen issue zijn
Leuke onderwerp om mee te lezen. Soms is het inderdaad moeilijk om aan een geschikte cadeau te komen. Prachtig dat ik hier inspiratie kon vinden voor enkele leuke cadeaus.