Ik heb tedax, veerust en iets van anijs geprobeerd om haar, de deken en het masker mee in te sprayen. Dat helpt helaas niet. Ze komen ook op dr 'snot' op het masker af, die was ik elke dag om dat te verminderen.
Iemand nog tips?

Macs schreef:Ik ken dat vliegen-aantrek spul in die zak of pot (en dat stinkt echt onmenselijk). Er zitten inderdaad duizenden vliegen in maar.... dit zijn die groene strontvliegen. Die zitten op de mest, en niet op je paardDus die dingen helpen wel tegen vliegen maar niet tegen de juiste soort.
Hertshoornspray, ik vind het al zo sterk ruiken en krijg er hoofdpijn van. Een paard ruikt zoveel beter dan wij, ik zou het hem niet aan willen doen om de hele dag in die lucht te staan.
Ik gebruik niks bij mijn paard. Ik vermoed ook dat hoe meer ze gewend zijn, hoe beter ze er mee om kunnen gaan. Maar dat is mijn mening, en mijn paard gaat er goed mee om. Ze stampt een keertje met haar been of slaat met haar staart en that's it. Ik ben goed spul ook nog niet tegen gekomen.
martinev schreef:Wij spuiten onze paarden in met hertshoornspray, werkt echt perfect, ze staan heerlijk rustig in de wei, terwijl het hier ook echt stikt van de vliegen en dazen. Het stinkt als een malle, en meestal spuiten we ze twee keer per dag in, maar dat vind ik het helemaal waard, de paarden hebben er op deze manier haast geen last van gelukkig!
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 4 bezoekers