Onze pony wordt werkelijk helemaal lek geprikt tijdens buitenritten. Nu zit ik er aan te denken een uitrijdeken hiertegen te kopen. Ik zie ze in vele prijsklassen variƫrend van heel goedkoop tot goed aan de prijs.
Ben zelf een Bucas fan. Ben geneigd om die te kopen. Maar zie ook dat het stukken goedkoper kan. Wat is wijs?
Wijs is om toch wel de Bucas te kopen! Jaren met een goedkope uitrijdeken gereden en dit jaar een Bucas gekocht. Deze is echt zoveel fijner want past gewoon veel beter. Vaak zijn er welaanbiedingen en dan valt de prijs wel mee. Paard heeft altijd 205 en nu ook. Heb wel een deken uit 2 delen.
Wat voor mij belangrijk is is wat voor soort bescherming moet het paard hebben. Ook de hals? De schouders? De buik? Hoe is de pas vorm? De mijne heeft bijv echt een loopsplit of franjes aan de schouder nodig, anders schuurt hij zijn schouders kaal.
Ik heb ook een vliegenrijdeken van Busse, met korting gekocht bij EJ, kostte nog geen 30 euro. Super fijne rijdeken. die van Bucas was gelijk 50 euro duurder, ik zag geen verschil