alice0cullen schreef:Ik heb beide de horsegear en shires sweetitch op mijn Fries. Ze heeft ze de hele zomer altijd om. Beide een fijne pasvorm, blijven goed zitten en zijn lang niet zo warm als de Rambo.
Bucas heb ik ook nog gehad maar die had een pasvorm van niets.
SuperZodiaX schreef:Hier toch de rambo, ook voor een hele brede tinker. Ik hoor vaak goede verhalen over de shires deken maar ik ben zo bang dat als die dunner is ze snel kapot gaan. De rambo krijgt de tinker zelfs al kapot
Thokkadisje schreef:Ik heb nu al jaren Snuggyhoods dekens voor mijn merrie met lichte zomereczeem. Die bevalt echt ontzettend goed! Je kan de hals eventueel in een andere maat bestellen.
Ze hebben 2 soorten, de Bugbody fly rug waar je met klittenband een hals aan kan zetten (die heb ik) en de Sweet itch rug met losse hals (sweet itch hood). Omdat ik liever 1 geheel heb ben ik voor de Bug body gegaan en laat dat altijd aan elkaar zitten. Ik trek de gehele pyjama over haar hoofd aan.
De stof voelt vrij dun en droogt super snel. Er zit ook wat rek in zodat ze lekker kunnen liggen en bewegen. Groot voordeel vind ik dat er geen gespen en elastische singels aanzitten. Dat lijkt mij wel zo prettig als ze hem zoveel om moeten. Je hebt de deken zo aan en uit en het klitteband is hier nog nooit opengegaan.
Ik koop per seizoen 1 nieuwe deken. de deken van het jaar daarvoor is dan reserve voor wasdag. Veel langer dan 1 seizoen 24/7 in de kudde kan de deken niet hebben, de stof wordt minder van de zon, regen en het rollen.
Ik bestel altijd rechtstreeks bij Snuggy:
https://snuggyhoods.com/collections/fly-protection
De RSIH ging langer mee, maar die beschermde helaas echt niet goed genoeg onder de buik. Dat ze daar niet eens wat aan doen begrijp ik echt niet.
Gebruikers op dit forum: petravdmeerx en 0 bezoekers