Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
flappie28 schreef:Ik heb de dazenlijm in een potje gehad en dat werkte prima, maar vond het wel een geklieder met die kwast en pot en als je iets lekt dat je het amper ergens meer af krijgt. Heb nu een spuitbus dit jaar en dat werkt 10 keer makkelijker en is dus geen geklieder meer. De emmers heb ik zelf de hengsels er af gehaald en een gaatje in geboord, touwtje er door en klaar. Heb nu 3 emmers hangen en mijn spuitbus is nog lang niet leeg, dus doe zeg maar 1 weideseizoen er mee.
Azmay schreef:Als je bij mij in de buurt woont mag je best een emmer in komen smeren.
Ik vond het die 20 euro wel waard, vorig jaar 2 emmers gesmeerd en dit jaar tot nu toe 1. Potje zit nog zeker driekwart vol.
viola schreef:Ik heb zitten twijfelen tussen die en het andere merk. Maar bij deze staat met aroma's van chocolade, boter en honing. Trek hij dan geen bestuivende insecten aan zoals bijen en vlinders? Want dat wil ik niet hebben.