Welke vliegenmasker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Welke vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-18 16:30

Hallo

Ik kon zo snel geen topic vinden.
Maar ik zoek een vliegenmasker voor mijn paard die 24/7 buiten staat. Ik heb er 1 maar hij was vanmiddag in paniek toen ik heb uit de wei wilde halen, waarschijnlijk omdat het masker op zijn ogen zat. Ik zoek dus een masker die vrij bij de ogen is, géén bont of fleece daar krijgt hij enorme hotspots van, een neusnetje, en niet schrikbarend duur.

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Welke vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 16:48

Ik heb dit masker voor mijn sloper/koning maskers en dekens afdoen
https://www.divoza.com/nl/rambo-vamoose ... egenmasker

Het is ruim voor de ogen en heeft een neusnetje tegen het verbranden. Is wel vrij prijzig maar blijft lang (de eerste heeft het zeker een halve zomer gehouden terwijl hij het meeste binnen een dag stuk heeft) heel en het is stevig spul.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Welke vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-18 19:46

Die van mij is geen sloper gelukkig. Ik vind dat masker wel echt te duur, staat wel op het lijstje maar is wel echt de aller laatste keus

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Welke vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:50

Ik heb die van rambo ook gekocht vorig jaar en toen was hij niet in de aanbieding. Nu wel zie ik. Je hebt op agradi ook soortgelijke van ? harrys horse? Maar dan zal je even moeten kijken. Die van Rambo vind ik iig top! Stevige klittenband en uv bescherming en hij zit mooi over de neus wat bij mijn paard meestal met zijn lange hoofd niet het geval is haha.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Welke vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-18 19:54

Die van hh zijn de naden vaak bedekt met nep wol of fleece, dus die vallen sowieso al af

flitzz
Berichten: 1271
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:05

Ik heb deze afgelopen week besteld voor mijn merrie's. Hier zit wel een klein beetje fleece aan.. Afneembaar neusnetje. Ik moet zeggen dat ik altijd vliegenmaskers heb gehad zonder oren omdat 1 van de merrie's net zolang liep te klooien totdat ze het masker af had.. Ze kon niks op of aan de oren verdragen.. Bij dit masker doet ze dat absoluut niet.. Beide merrie's hebben nu de bijnaam Enterprice 1 en 2 :o _/-\o_

https://cdn.agradiservices.net/products ... b4776b.jpg

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Welke vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:10

Ik heb naar volle tevredenheid een Cashel Crusader. Ook niet de goedkoopste, maar hij gaat inmiddels het tweede jaar in en ziet er nog best als nieuw uit. Mijn pony is er vrij netjes mee, dus ik denk dat ie nog wel een tijdje meegaat.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Welke vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-18 00:59

Het vliegenmasker dat ik nu voor hem heb gaat al een jaar of 10 mee dus het is niet dat hij een sloper oid is, maar de rek is bubbel uit het elastiek en ik trof hem dus in paniek aan, de stof is ook wat losser geworden.

Ik heb nu een chetaime vliegenmasker besteld, ben benieuwd of dat wat gaat zijn.

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke vliegenmasker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:15

Als de Rambo op je verlanglijstje staat zou ik marktplaats in de gaten houden! Ik heb het masker zelf ook gehad maar ze kreeg hem elke keer af dus toen heb ik hem maar verkocht. Viel me op dat meer mensen dat met deze reden deden toen. Dus mocht je hem echt graag willen ;)