Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

A_nouk schreef:Hier breng ik ze altijd naar toe : https://www.rico-horses.nl/contact/
Ze zitten in Best. Meestal heb ik ze dezelfde alweer terug

Citaat:We hebben diverse paarden en pony’s op voorraad,maak een telefonische afspraak om deze te komen bezichtigen
Stamper schreef:Zit er geen ruiterzaak bij jullie in de buurt, die dekens doet wassen?
Ik breng ze hier altijd naar mijn ruiterzaak, en daar worden ze altijd keurig gewassen en opgehaald door de wasserij. Volgens mij is het Montfoort, die ze wast!
_Nancy schreef:A_nouk schreef:Hier breng ik ze altijd naar toe : https://www.rico-horses.nl/contact/
Ze zitten in Best. Meestal heb ik ze dezelfde alweer terug
Hihi
Citaat:We hebben diverse paarden en pony’s op voorraad,maak een telefonische afspraak om deze te komen bezichtigen
Ik vind de kwaliteit van de website wel heel erg slecht hoor.. Er staan ook geen prijzen oid onder dekens wassen genoemd?
_Nancy schreef:Stamper schreef:Zit er geen ruiterzaak bij jullie in de buurt, die dekens doet wassen?
Ik breng ze hier altijd naar mijn ruiterzaak, en daar worden ze altijd keurig gewassen en opgehaald door de wasserij. Volgens mij is het Montfoort, die ze wast!
Hier in de omgeving zaten er een aantal, maar meer dan de helft bestaat niet meer.
Eentje zit er in Schaijk (Ralph Coolen), die biedt de was service niet aan.
En daarna kom je al uit bij de Epplejeck in Eindhoven. De Divoza is ook al heel ver weg vanaf hier.
Volgens mij biedt Eppeljeck geen was service aan?
Daarna houdt het, bij mijn weten, een heel eind op met de ruitersportzaken in de buurt.
Wijsje, ze moeten ook wel waterdicht blijven als het kan.
Ilse46, ik ken de spray niet. Ga het wel even googlen.
Edit; weet je zeker dat het zo heet? Ik kan het niet vinden.. Ik kom andere zoekresultaten tegen.
En wat voor wasmiddelen gebruik je dan als je het zelf zou doen bij een benzinestation?
ilse46 schreef:Ik breng ze altijd naar een tankstation waar die hele grote staan,per deken dan 4 euro kwijt..Insprayen gewoon thuis met spul vd Action.
Prontophot heet het.
_Nancy schreef:Hoi!
Mijn eerste jaar/seizoen dat ik met dekens heb gewerkt.
Hij staat er nu nog onder, maar verwacht dat hij van het weekend weer lekker bloot mag staan.
En dan is het tijd om de dekens te laten wassen en op te bergen.