Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fennadev schreef:Droogstappen? Dan ben je volgens mij echt uren aan het stappen. Mijne heeft 5 uren vrije beweging in de paddock gehad met deken maar was gisteren nog zodanig nat dat voor de nacht de 150 gram erop is gebleven. En bij de mijne zit er nu echt nog geen zomervacht onder, maar die zijn ook laat met de vacht. Pas rond eind mei/juni beginnen ze om in augustus 2 weken in zomervacht te zitten voordat ze weer in wintervacht schieten. Dus mijn jongste gaat dit jaar rond april mei sowieso nog eens kaal. Ik ken ook shetten die nu al aan het ruien zijn. Die zou ik inderdaad niet meer scheren.
Fennadev schreef:Het was gisteren 6 graden met miezerregen en mijne heeft een vacht alsof het -40 graden is, dus die is niet zomaar droog. Hij stond tijdens het wassen ook te bibberen, maar ja het moest even![]()
Mijn andere is zo geschoren TS, dan zijn alle delen wat uitsteekt nog behaard(sorry voor de lama stand en het slechte scheerwerk, was de tweede keer dat ik een apparaat in mijn handen heb gehad)![]()
[ [url=m/qVdIzb.jpg]Afbeelding[/url] ]