Horsegear dekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Horsegear dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 08:50

Ik stuitte net op dekens van het merk
Horsegear
Bij epplejeck.
Kent iemand deze dekens?
Ze leken mij wel oké, qua beschrijving althans maar had er nog nooit van gehoord...


Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Re: Horsegear dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 08:52

Vliegendeken lag perfect op wat bredere pony..heel de zomer op gehad en totaal geen beschadigingen ( maar heb ook wel rustige pony)

Figo88

Berichten: 2641
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:16

Dit zijn tot dusver de enige dekens (en ik heb er echt ontzettend veel geprobeerd) die goed liggen op mijn PRE. Ik heb de 0, 100, 200, 300 en 400 grams dekens. Maar ik moet er wel bij zeggen dat niet alle types van Horsegear goed liggen op mijn paard. Dat vind ik wel best lastig. Het beste liggen de types dundee (in 100 en 300 grams) en de durban (alleen in 300 grams).
Verder zijn ze wel echt oersterk en 100% waterdicht. +:)+

Edit: de vliegendeken van Horsegear (ik heb alleen de exceemdeken kunnen vinden) past dan weer juist voor geen meter. Die knelt echt ontzettend aan de voorkant.

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

febe6
Berichten: 83
Geregistreerd: 09-04-16

Re: Horsegear dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:20

Ik heb de Wave modellen (0 gram en 200 gram) op mijn paard liggen. Geen schuurplekken. Mijn paard kreeg met haar oude deken ook kale plekken op haar heupen door alle haren die zich daar in het deken vast hadden gezet. Bij deze blijven er geen haren in zitten. Ook geen druk op de schoft als ze van de grond eet. Goed waterdicht. Zelfs gisteren droog gebleven, ondanks van 's ochtends tot 's avonds in de regen hebben gestaan. :Y) Alleen de staartflap had groter mogen zijn, van mij.
Dit model ligt denk ik niet zo mooi op hele smalle paardjes. Die van mij is redelijk gemiddeld volgens mij en ik heb 'm bij de borst op z'n kleinst zitten.

^^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: delist, NienkeThella en 4 bezoekers