Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nina82 schreef:Hier ook. De manen van mijn ruin zijn door de hals echt behoorlijk uitgedund helaas. Gisteren mijn geschoren paard ook zonder hals in de regen laten staan, was super bang dat hij het koud zou hebben. Maar hij voelde gisteren middag behoorlijk warm aan gelukkig! Ik gebruik sinds kort ook de Orscana sensor in de deken, dus kan echt heel goed bij houden of hij het niet te warm of te houd heeft.
Quintyvdoorn schreef:nina82 schreef:Hier ook. De manen van mijn ruin zijn door de hals echt behoorlijk uitgedund helaas. Gisteren mijn geschoren paard ook zonder hals in de regen laten staan, was super bang dat hij het koud zou hebben. Maar hij voelde gisteren middag behoorlijk warm aan gelukkig! Ik gebruik sinds kort ook de Orscana sensor in de deken, dus kan echt heel goed bij houden of hij het niet te warm of te houd heeft.
Ik ben bang dat zonder hals de haren daar te snel terug groeien, mijn paard heeft slechte ervaring aan scheren en moet dus door de da worden verdoofd.. al met al duur grapje en wil dus geen 2x scheren
staat gewoon te dutten. Ik werk de hals tussendoor gewoon wat bij als het haar weer langer word dan de rest van het lijf.