Rambo sweet ich 'normal' of Vamoose ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Rambo sweet ich 'normal' of Vamoose ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 14:53

Ik ken ze beide, heb alleen de RSIH voor ervaring.
Wil nog voor de Vamoose kijken, die is natuurlijk wel ietsje duurder, dus ja, is het dan waard?

Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:09

euhmmm
Ik wil eigenlijk niet zeggen "I told you so"

Maar *kuch* I told you so.. :o :o :D :(:)
Vind het heel super eerlijk en fijn van je dat je dit hier nu plaatst TS!! Echt. Kan schelen voor anderen: gewoon de normale kopen. Is topkwaliteit... en goedkoper dan die met Vamoose ( die niet werkt zoals TS hier nu weer een stukje aannemelijker maakt...)


Stamper: gewoon de gewone kopen, die vamoose doet gewoon niets extra, echt niet.

josie
Berichten: 5412
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Rambo sweet ich 'normal' of Vamoose ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 21:21

Kan het niet goed zien op je foto's ts, maat heb je de singels gekruisd?
Zo ja dat is niet de bedoeling, moeten alle 3 recht.
Jammer dat voor jou de permetrin niet voldoende werkt.
Je kan altijd de deken zelf nog extra inspuiten met anti vlieg/daas.

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 22:26

Stamper schreef:
Ik ken ze beide, heb alleen de RSIH voor ervaring.
Wil nog voor de Vamoose kijken, die is natuurlijk wel ietsje duurder, dus ja, is het dan waard?


Neen, zeker en vast niet waard !! _-:( Deken zit bomvol met de vliegen en dazen :n

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 22:32

Punz schreef:
euhmmm
Ik wil eigenlijk niet zeggen "I told you so"

Maar *kuch* I told you so.. :o :o :D :(:)
Vind het heel super eerlijk en fijn van je dat je dit hier nu plaatst TS!! Echt. Kan schelen voor anderen: gewoon de normale kopen. Is topkwaliteit... en goedkoper dan die met Vamoose ( die niet werkt zoals TS hier nu weer een stukje aannemelijker maakt...)


Stamper: gewoon de gewone kopen, die vamoose doet gewoon niets extra, echt niet.


Oh maar ik wil dat zeker en vast toegeven hoor ! :D Maar ik was te koppig en ja, ik geloofde alle mooie praatjes die omschreven werden rond de vamoose door de fabrikant zelf.
Ik begrijp echt werkelijk niet waarom dit in godsnaam wordt verkocht :n . Dat moet toch uitvoerig getest worden of het werkelijk werkt of niet ? Ik snap dat echt niet, maar het doet echt helemaal niks gewoon. Het enigste wat het doet is dat ik de indruk heb dat het deken vreselijk snel vuil wordt. (Misschien door het product dat wat plakt ofzo). Trekt echt op niks die Vamoose :x

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 22:36

josie schreef:
Kan het niet goed zien op je foto's ts, maat heb je de singels gekruisd?
Zo ja dat is niet de bedoeling, moeten alle 3 recht.
Jammer dat voor jou de permetrin niet voldoende werkt.
Je kan altijd de deken zelf nog extra inspuiten met anti vlieg/daas.


Ja klopt, ze zijn gekruist omdat ze veel te lang zijn bij mijn smalle madam :+ . Maar we zijn ondertussen al een drie weken verandert van pensioenstal waarbij ze daar koningin ter rijk is en dus al serieus goed bijgekomen. Ze was namelijk veel te mager.
De pensionhouder doet het deken op en af, en zij kruist ze niet, dus hoe het moet. Maar het hangt al iets minder los door het bijkomen :j

Patt
Berichten: 1058
Geregistreerd: 04-03-14

Re: Rambo sweet ich 'normal' of Vamoose ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:43

Bedankt voor je update, erg fijn te weten dat je dus voor deze centen beter een gewone kunt nemen.
Ik doe de buitenste singels ook altijd gekruist hoor en dan de middelste recht, doe ik bij al mijn Rambo dekens zo, ook bij de winterdekens. Zo vindt ik ze fijner liggen en minder strak trekken.

Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Rambo sweet ich 'normal' of Vamoose ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:53

:) Doe het met de winterdeken bij mijn ruin inderdaad net zoals jij Patt ( singels zijn anders echt te lang). Bij mijn merrie kan de eczeem deken wel zoals hij hoort, maar de winterdeken werk ik ook met gekruiste voor en achtersingel en de middelste recht

TS: dat begreep ik, dat jet het wel wilde toegeven. Vind het super dat je het hier zo meld, kan anderen toch mooi geld schelen!

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 00:31

Patt schreef:
Bedankt voor je update, erg fijn te weten dat je dus voor deze centen beter een gewone kunt nemen.
Ik doe de buitenste singels ook altijd gekruist hoor en dan de middelste recht, doe ik bij al mijn Rambo dekens zo, ook bij de winterdekens. Zo vindt ik ze fijner liggen en minder strak trekken.


Uiteraard heel graag gedaan, omdat ik het echt zooooo zonde vindt van het geld en zo kan ik er eventueel ook andere mensen van weerhouden om het zeker niet te kopen, het heeft geen enkele meerwaarde. Integendeel zelfs, ik vind hem juist enorm snel vuil worden nog eens erbij, het stof plakt er echt in. . . Heel bizar. . . Het is een compleet bruin deken geworden. Zal er eens een foto van maken als ik eraan denk :Y)

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 00:40

Punz schreef:
:) Doe het met de winterdeken bij mijn ruin inderdaad net zoals jij Patt ( singels zijn anders echt te lang). Bij mijn merrie kan de eczeem deken wel zoals hij hoort, maar de winterdeken werk ik ook met gekruiste voor en achtersingel en de middelste recht

TS: dat begreep ik, dat jet het wel wilde toegeven. Vind het super dat je het hier zo meld, kan anderen toch mooi geld schelen!



Blij toch te horen dat ik niet de enigste ben die de singels kruist :D . Snap eigenlijk niet waarom ze die dingen niet gewoon maken met meer speling. . . Die singels zijn toch echt wel gewoon lang, net als die velcro op de buikflap, die is gewoon veel te klein. Hadden ze die gewoon langer gemaakt, dan kun je het veel kleiner instellen. En het deken is zeker niet te groot voor haar. Maar ja, ze is nu eenmaal lang maar ook heel smal. . .

Ja voila, ik hoop echt dat dit toch wordt gelezen door mensen die twijfelen net zoals mij toen. En die dan wel de juiste keuze kunnen maken. Want ik heb er toen ook veel over opgezocht maar er is maar bitter weinig van ervaringen over te vinden jammer genoeg -O- .

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Rambo sweet ich 'normal' of Vamoose ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:23

Ik doe ook altijd bij alle rambo dekens de buiksingels de buitenste gekruist. En de middelste erober gewoon recht.

horsezz578

Berichten: 135
Geregistreerd: 30-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 09:27

Omany schreef:
Hai iedereen :wave: ,

Effe een update over het deken. . .
Voor mij werkt de vamoose niet :n , na amper twee weken dragen zat ze vol met de vliegen en dazen -O- .
Ik zal als ik eraan denk eens een foto van maken. Maar mijn ervaring, het extra geld ervoor is weggesmeten geld :evaw: . . .

Ik zou het melden! Het zou namelijk wel moeten werken -O-

_Penny

Berichten: 77
Geregistreerd: 23-06-17

Re: Rambo sweet ich 'normal' of Vamoose ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 12:35

Volgens mij horen bij de zomerdekens de singels officieel niet gekruist, maar bij de winterdekens van Rambo wel. :D

Katleen

Berichten: 123
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:25

Iemand die mij kan vertellen of de vamoose qua maat exact hetzelfde valt als de gewone? :)

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 16:08

Katleen schreef:
Iemand die mij kan vertellen of de vamoose qua maat exact hetzelfde valt als de gewone? :)


Yup, is juist hetzelfde ding juist dat het ene behandeld is en het andere niet. Oh, en je betaald er veel meer voor en het doet helemaal niks. Vliegen en dazen zitten er evengoed op _-:(. Dus zeker geen aanrader. Ik vind ook dat het vuil er meer in plakt, na een paar uur aan was het al een bruin -O-. Misschien door dat product erin ofzo...

lailapri

Berichten: 22142
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Rambo sweet ich 'normal' of Vamoose ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 17:45

Doet het. Iets of moet het nog werken dat daas later het lootje ligt. Op Mijn werk hebben ze vliegen spray instalatie. Vliegen worden eerst steeds slomer en leggen dan het loodje.