Nu heb ik laatst, toen het wat kouder was, mijn regendeken gewisseld voor de Turnout en die bleek spontaan niet meer waterdicht te zijn.
Komt iemand dit bekend voor? Kan ik er iets aan doen (behalve een klacht neerleggen bij de verkoper)? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Komt iemand dit bekend voor? Kan ik er iets aan doen (behalve een klacht neerleggen bij de verkoper)?
Spekkie01 schreef:Misschien een bepaalde productie lijn? Ik heb al jaren naar tevredenheid bucas voor mijn slopers en die gaan meestal een seizoen of 3 a 4 mee zonder lekken. Ik heb dan wel de smartex ivm niet sloopbaar.
). Ik heb ook een cooler van Bucas en die is super, ontzettend fijne deken
). Femke_Tweety schreef:Is bij mij ook gebeurd bij een bucas deken.
Tussen de buitenkant en de voering zit een laag die de deken waterdicht moet maken.
Om de een of andere vage reden was die laag helemaal aan het loslaten bij mijn deken. Was goed te zien, soort dun rubberachtig laagje dat losliet van de buitenste sterke dekenlaag.
Ik had geen bonnen etc.
Heb de deken weggegooid, en ben weer gewoon met heel goedkope dekens gaan werken.
Die het voorlopig langer volhouden dan die heel dure bucas. (die ik op zich wel erg prettig vond, tot hij dus niet waterdicht meer was)
Ook ik heb de deken nooit gewassen.
rider schreef:Spekkie01 schreef:Misschien een bepaalde productie lijn? Ik heb al jaren naar tevredenheid bucas voor mijn slopers en die gaan meestal een seizoen of 3 a 4 mee zonder lekken. Ik heb dan wel de smartex ivm niet sloopbaar.
Ja, dat zou kunnen. Smartex is natuurlijk hun duurdere deken (mag hopen dat hij voor die prijs ook waterdicht blíjft). Ik heb ook een cooler van Bucas en die is super, ontzettend fijne deken
Ik denk dat ik voor een outdoordeken nu maar voor de Amigo Mio ga. Ik heb al een regendeken van Amigo en die is prima (en voor die prijzen is het ook niet zo'n punt als de deken aan het eind van het seizoen in de prullenbak moet).
rider schreef:Oei, vervelend dat dit blijkbaar een Bucas dingetje is! Maar wel fijn dat er meer mensen zijn met deze ervaring, dan weet ik in ieder geval wat ik niet meer moet kopen.![]()
Helaas is de Bucas pasvorm nou net wel heel fijn voor mijn paard. HH minder. Rambo past hem ook goed, heeft iemand daar ervaring mee? Is ook uit het duurdere segment, dat is niet zo erg, maar dan moet ie wel langer dan 1 seizoen mee.
rider schreef:Ik zal contact opnemen met de winkel waar ik de deken gekocht heb, maar ik kan me voorstellen dat er geen garantie meer op een deken van een jaar oud zit (welke winkel het was lijkt me niet relevant, zij kunnen er verder ook niks aan doen dat Bucas blijkbaar niet altijd goede kwaliteit producten levert).
Voor mij toch maar geen Bucas meer, ik overwoog de Smartex maar als die inderdaad hetzelfde probleem hebben, dan maar niet. Heb net een outdoordeken van Horseware besteld.
knollentuin schreef:rider schreef:Ik zal contact opnemen met de winkel waar ik de deken gekocht heb, maar ik kan me voorstellen dat er geen garantie meer op een deken van een jaar oud zit (welke winkel het was lijkt me niet relevant, zij kunnen er verder ook niks aan doen dat Bucas blijkbaar niet altijd goede kwaliteit producten levert).
Voor mij toch maar geen Bucas meer, ik overwoog de Smartex maar als die inderdaad hetzelfde probleem hebben, dan maar niet. Heb net een outdoordeken van Horseware besteld.
Dat zit er wel, ik had de power en heb probleemloos een nieuwe gekregen, en op de power zit zelfs 3 jaar garantie.
M'n oude bucasen smartex zijn allen ouder dan 10 jr en nogwaterdicht