Lot genoten gezocht 'Waterdichtheid rambo duo deken?'

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Feline2016

Lot genoten gezocht 'Waterdichtheid rambo duo deken?'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 21:21

Onlangs heb ik mijn rambo duo deken laten wassen bij een wasserette op 30 graden en met speciaal dekenwasmiddel. Nu is hij niet meer water dicht. Horseware geeft als reactie dat de deken te warm gewassen is. Zijn er lot genoten met dezelfde klacht na 1x wassen?

Beau_Myrthe

Re: Lot genoten gezocht 'Waterdichtheid rambo duo deken?'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 22:13

Ik heb je een bericht gestuurd. Zag je bericht al in het centrale topic over dekens. Hier helaas ook het geval met mijn Rambo, kun je ingaan op de vragen in mijn PB.

Hier zijn ze nog steeds bezig met de afwikkeling van mijn klacht maar wie weet kan ik je helpen.

I will respect those who respect me, forget those who forget me
and those who hurt me, just let karma do the job!

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 22:34

Ik laat de regendekens altijd impregneren bij de wasserette. Je wast de waterdichte laag er toch af lijkt me logisch. Hetzelfde doe je immers met tentzeil, skibroeken enzovoort dan moet je na een wasbeurt gewoon weer opnieuw impregneren.

just_kiki

Re: Lot genoten gezocht 'Waterdichtheid rambo duo deken?'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 07:29

Ik was ze al jaren zelf, 30 graden met wasmiddel(wat ik ook voor kleren gebruik) daarna nog een keer 30 graden maar dan met waterdichtspul van de Kruidvat erbij(hierbij moet de deken wel schoon zijn!). Nog nooit lekke dekens gehad.

Dus 30graden is zeker niet te warm, wat een onzin! Ik zou de deken gewoon nog een keer met spul behandelen.

Goedgekeurde valk PRE ter dekking

Mama van de knapste zoon♥️
10-04-2017

Inxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:24

Ook ik heb een Rambo deken laten wassen en impregneren. Bij de eerste regenbui bleek de deken zo lek als een zeef. De wasserij gaf niet thuis en waste zijn/haar handen er vanaf. Erg sneu mede omdat het om een gloednieuwe deken ging welke maar 2 maanden gedragen was.
Ik heb daarna contact gezocht met Horseware en via de winkelier is de deken voor onderzoek retour gestuurd. Tot mijn opluchting en blijdschap kreeg ik een gloednieuwe Rambo terug. Binnen twee weken was alles geregeld, het kan dus ook anders :-)

Na dit voorval was ik mijn dekens met de hand.

bonny123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 20:33

Mijn niet-zo-dure-dekens: in wasmachine, nooit lek.
Heb dekens van Nika en Harry's horse. Gebruik geen middeltjes om waterafstotend te maken. Was op 40 graden. No problem.

Dus ehhh Rambo: beter je best doen. Voor die prijs moet de deken echt wel tegen een wasbeurt kunnen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie