DekensDekensDekens

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Myrtheke1995

DekensDekensDekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-16 15:32

Hoihoi iedereeen!
Ik heb 2 vraagjes ivm dekens.

1) Vanaf welke temperaturen kan je het best beginnen met de winterdeken zodat de vacht niet dik komt te staan? Ik ben niet van plan om te gaan scheren (normaal gezien :D ). Ze staat gewoon binnen op stal.

2) Nu heb ik er ook nog eentje die nu wel voor langere periode buiten moet blijven staan. Ik heb 2 winterdekens voor hem, maar die zijn niet waterdicht dus niet echt een goed plan. Vind het nu zo zielig als hij zo kletsnat in de koude buiten moet staan. Was aant denken om hem een regendeken/waterbestendige winterdeken te halen. Wordt dit vaker gedaan of is het niet zo'n goed idee? Want hij staat echt wel fulltime buiten. Iemand die eventueel goede dekens kan aanraden? En is dit dan het beste met of zonder verhoogde hals?

Alvast bedankt! Groetjesss!

Autumnn

Re: DekensDekensDekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 15:33

Hier is een centraal topic voor :)

Hulp nodig bij het solliciteren, schrijven van een sterke motivatiebrief of een overtuigend cv? Stuur een PB :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 15:34

Voor de vacht ben je al te laat met dekens.
Je zou kunnen kijken naar een goede regendeken/winterdeken, met een hoge denier.

Laerkens Beauty L1+2 dressuur

[o]

Myrtheke1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-16 15:40

Saaams schreef:
Je zou kunnen kijken naar een goede regendeken/winterdeken, met een hoge denier.

Vergeten erbij te zetten. Ze heeft nu een dunnere, waterdichte deken op met fleece.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 15:44

Myrtheke1995 schreef:
Saaams schreef:

Vergeten erbij te zetten. Ze heeft nu een dunnere, waterdichte deken op met fleece.

Kan deze waterdichte deken dan niet op 't peerdje dat buiten staat ? Voor heel de tijd binnen te staan lijkt mij waterdicht niet echt nodig :o

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 15:52

Voor het paard in de wei is of geen deken of een waterdichte deken.
Maar nooit een staldeken daarvoor gebruiken.

Voor vacht tegen te gaan is niet alleen een deken van belang maar ook het licht.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 16:00

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten