Borstbeschermer zonder elastiek

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lieke_

Borstbeschermer zonder elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 08:14

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een borstbeschermer voor onder het deken.

Maar dit moet eentje zijn zonder elastiek en niet elastisch.

Ik heb al heel veel dekens geprobeerd. Horseware, bucas, weatherbeeta, BR,... zonder hals, volledige hals, halve hals. Maar allemaal schuren ze bij mijn ouder paard op zijn enorm hoge schoft. De horsewares passen nog het beste en schuren gelukkig niet tot bloedens toe.

Enkele jaren geleden heb ik een super borstbeschermer gekocht, gewoon stof met een gladde voering aan de binnenkant en zonder elastiek. Helaas begint deze te verslijten. Dus een andere borsbeschermer gekocht, maar dezelfde als toen is niet meer te vinden dus werd het zo een elastische met een elastiek. Na iets meer dan een uur al een wonde op zijn schoft.

Wie o wie weet waar ik nog zo een gewone stoffen borstbeschermer kan vinden?

(ik weet dat er een ander topic loopt over dekens die niet schuren, maar aangezien ik al zoveel merken geprobeerd heb, zoek ik echt een goede borstbeschermer.)

tamary

Re: Borstbeschermer zonder elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 12:24

Bedoel jij die slabbetjes die je vast maakt door ze via het lusje vooraan door de gespen van de borstsluiting van je deken vast te maken?

Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Fabj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 12:40

Dat ik van je hou , dat is geen wonder. Maar dat jij om mij geeft dat is heel bijzonder.

lieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 13:04

@ tamary ik denk dat we inderdaad hetzelfde voor hebben! Heb helaas nog geen foto kunnen maken

@Fabj3 is ongeveer hetzelfde als wat ik nu heb, iets andere stof, maar zou zeker kunnen dienen!

Bedankt al!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie