Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

). NdV74 schreef:Mijn Nika-dekens blijven super waterdicht (totdat ik ze liet wassen).
Kunnen de dekens ook tegen een buitenpaardbestaan? Hij staat in de winter natuurlijk wel eens een paar dagen achter elkaar in de zeikende regen.
vind de prijs top en de kwaliteit ook nog nooit een lekkende deken gehad en mijn paarden staan 24/7 buiten
loadihra schreef:Ik gebruik ook altijd nika dekens altijd goede ervaringen mee alleen is nu me paard eruit gegroeid en heb ik een regendeken maat 165 over dus als ik er nog iemand voor weinig blij mee kan maken ding is 1 seizoen gebruiktvind de prijs top en de kwaliteit ook nog nooit een lekkende deken gehad en mijn paarden staan 24/7 buiten

loadihra schreef:Shirley schreef:Doe maar modderkleurig, dat scheelt een hoop gerol!
De leukste motiefjes worden hier altijd het snelst vakkundig gecamoufleerd
Misschien moet je je paard bij mijne in de leer zettendie houd der deken op de een of andere manier netjes en aardig schoon ook
loadihra schreef:De leukste motiefjes worden hier altijd het snelst vakkundig gecamoufleerd
die houd der deken op de een of andere manier netjes en aardig schoon ook
[/quote]
Shirley schreef:loadihra schreef:Ik gebruik ook altijd nika dekens altijd goede ervaringen mee alleen is nu me paard eruit gegroeid en heb ik een regendeken maat 165 over dus als ik er nog iemand voor weinig blij mee kan maken ding is 1 seizoen gebruiktvind de prijs top en de kwaliteit ook nog nooit een lekkende deken gehad en mijn paarden staan 24/7 buiten
Daar heb ik ook nog wel iemand voor
Hoeveel gram is hij?
En welke kleur
maar nu bedenk ik me net dat die van ej was en dat ik voor me merrie de nika deken van een ander gebruikt had tijdelijk
maar alsnog mag je hem evt overnemen hoor moet ik morgen even kijken hoeveel gram want twijfel of het 0 of 100 was