Of beter gezegd, wie zijn paard heeft er nog meer last van?
Nog nooit zo extreem last van gehad met mijn paarden. Sinds vorig jaar heb ik een haflinger erbij, en zij is zó onwijs gevoelig voor die minivliegjes op haar buik.
Afgelopen week zette ik haar buiten om te poetsen, en ze was maar aan het draaien en aan het doen, elke keer benen optillen, schoppen, boos doen.
Dit is een pony met verleden en kon in het begin ook zo doen, ik dacht dat ik het er uit had, maar ze begon opeens weer.
Ik werd steeds geirriteerder na het hopeloos corrigeren en uiteindelijk streng tegen dr geweest.
Tot een moment dat ik onder haar buik keek en echt 10 tallen ienieminivliegjes zat zitten

Ze heeft verder geen last van jeuk of dat ze staat te schuren, het is echt alleen puur op haar buik waar ze zo'n last heeft.
Op dit moment wil ik haar niet eens meer buiten zetten om te poetsen, laat staan buiten wandelen oid omdat ze echt last van die beesten heeft.
Op stal is het niet zo erg, daar lijken ze niet te zitten, maar zodra ik haar buiten zet mag je uitkijken waar ze haar voeten heen zwaait.
Het is echt geen aanstellerige pony, ze heeft er echt last van.
Heeft iemand toevallig de gouden tip hiervoor?
Kan ik de vliegjes ergens mee wegjagen en weghouden? bestaan er speciale losse buikflappen ofzo? Iets in die richting

Vind het zo sneu