[INFO] Alle vragen over dekens #03.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:30

LisanneeD schreef:
Ik heb een vraag. Ik ben opzoek naar een vliegen uitrijdeken voor de bosritten. Het is nu echt niet te doen zonder. Maar ik zoek er één voor een paard met een brede borst. Tips zijn van harte welkom!


Amigo en Rambo hebben fijne dekens

Capriootje

Berichten: 6773
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:37

Ik heb de amigo fly rider en ben er erg blij mee! Stof valt zeer soepel dus schuurt niet voor het paard. Hals kan je vastmaken aan je hoofdstel zodat deze blijft zitten. Ik ben een tevreden gebruiker!

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:38

LisanneeD schreef:
Ik heb een vraag. Ik ben opzoek naar een vliegen uitrijdeken voor de bosritten. Het is nu echt niet te doen zonder. Maar ik zoek er één voor een paard met een brede borst. Tips zijn van harte welkom!

Amigo fly, die zit op de borst niet vast maar op de schoft en om de hals. Super deken heel ligt ook

danamuts

Berichten: 1479
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 15:36

Kasmir schreef:
Hebben jullie nog tips? Het paard heeft hier gisteren middag haar Amigo bug rug aan gort getrokken, nu heb ik echter maar een zeer beperkt budget gekregen om weer een vliegendeken voor terug te kopen (max. €40,-)

Ik zoek een vliegendeken maat 195, moet een hals hebben en UV-werend zijn (heeft het niet op tegen de vliegen maar tegen de zonneallergie). Verder geen eisen.


heb je een tientje rek in je budget?
http://www.paardendrogist.nl/product/11 ... 6104/41369

LisanneeD
Berichten: 411
Geregistreerd: 31-07-13

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:22

Dankjullie wel, epplejeck heeft nog korting volgens mij. Dan ga ik hem daar bestellen. Iemand ervaring met hoe de maat valt ? Mijn paard heeft van de andere dekens 205.

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:31

LisanneeD schreef:
Dankjullie wel, epplejeck heeft nog korting volgens mij. Dan ga ik hem daar bestellen. Iemand ervaring met hoe de maat valt ? Mijn paard heeft van de andere dekens 205.


Dan kun je het beste XL nemen :)

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 17:45

Doen jullie met dit weer ook de vliegendeken op? Want een vliegendeken is wel uw werend toch?

Spenk
Berichten: 21814
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 17:52

Ja altijd er zitten nu natuurlijk heel veel vliegen... Of je vliegendeken UV werend is weet ik niet. Mijne wel maar ik heb een bucas.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 17:58

Ik had de amigo bug buster gezien die ik wil kopen

carolina1278

Berichten: 4327
Geregistreerd: 09-10-05

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:28


Capriootje

Berichten: 6773
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 15:01

DoubleVv schreef:
Sushilla88 schreef:
Heeft iemand van jullie ervaring met dekens van Weatherbeeta? Ik ben benieuwd hoe de dekens in zijn algemeen vallen en wat de kwaliteit is.

Als je ervaringen hebt met de Weatherbeeta Sweet Itch Combo, dan zou het helemaal geweldig zijn!


Ik heb de winter en staldekens van WB de freestyle outdoor dekens. Ik ben hier heel content van. Ik had problemen met de pasvorm van de dekens op mijn paints en quarters en deze liggen super met veel bewegingsvrijheid. En de grote staartflap is fijn als ze veel buiten staan.

Ik wacht ook even de sweet itch combo ervaringen af.


Ik heb net een vliegendeken ervan besteld, ben echt benieuwd naar de pasvorm. Z'n amigo is echt te krap geworden helaas.


Afbeelding

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 15:03

Welke Amigo heb je geprobeerd Kayleigh? Ik vind dat de verschillende modellen ook anders vallen..

Capriootje

Berichten: 6773
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 15:23

Hij heeft de Mio en Bug Rug, bij beide vind ik het klittenband aan de voorkant super irritant, gaat snel naar binnen en plakt dan niet meer. En hij is nu een bodybuilder in een te strak shirtje zeg maar :=

Netam89

Berichten: 1184
Geregistreerd: 06-11-11
Woonplaats: geheim

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:21

Capriootje laat je even weten hoe de deken valt? Voor ons is het namelijk ook een kriem om dekens te kopen laat staan vliegendekens. Hij heeft er nou één op van pagony (215). De hals zit alleen niet naar behoren, maar de voorkant past gelukkig wel!

Roquen

Berichten: 1604
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:44

Capriootje schreef:
Ik heb net een vliegendeken ervan besteld, ben echt benieuwd naar de pasvorm. Z'n amigo is echt te krap geworden helaas.


Ooh, ik ben benieuwd! Ik was inmiddels ook van plan om de eczeemdeken gewoon maar te bestellen. In Engeland zijn ze er in ieder geval tevreden over.

DoubleVv
Berichten: 412
Geregistreerd: 15-12-08
Woonplaats: Maaseik,Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 23:49

Ik heb de winter en staldekens van WB de freestyle outdoor dekens. Ik ben hier heel content van. Ik had problemen met de pasvorm van de dekens op mijn paints en quarters en deze liggen super met veel bewegingsvrijheid. En de grote staartflap is fijn als ze veel buiten staan.

Ik wacht ook even de sweet itch combo ervaringen af.[/quote]

Ik heb net een vliegendeken ervan besteld, ben echt benieuwd naar de pasvorm. Z'n amigo is echt te krap geworden helaas.


Afbeelding[/quote]
Laat je weten hoe ze vallen. Ben nog steeds aan het twijfelen welke van we modellen weatherbeeta ik ga nemen voor vliegendeken.

Kasmir

Berichten: 5456
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 00:09

Ziet er ook mooi uit die van weatherbeeta.
Heeft iemand ervaring met de Amigo Vamoose Bug Buster, hoe valt die voor? Nu betreft het m'n eigen paard dus kan heerlijk van m'n eigen centen shoppen :') Ben zelf wel fan van horseware, of in ieder geval de winterdekens ervan dus neig nu voor een vliegendeken ook naar horseware.

Capriootje

Berichten: 6773
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 10:58

Ik zal het laten weten! Die amigo bug buster heb ik ook besteld, kijken welke het beste ligt. Paard is ook breed dus kan je vanmiddag vertellen hoe die valt.

Heb ook 2 paar cross beschermers besteld, alles maar passen en het beste houden haha. Lastig paard qua maten.

IwanLuver
Berichten: 1883
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 13:18

Capriootje schreef:
Ik zal het laten weten! Die amigo bug buster heb ik ook besteld, kijken welke het beste ligt. Paard is ook breed dus kan je vanmiddag vertellen hoe die valt.

Heb ook 2 paar cross beschermers besteld, alles maar passen en het beste houden haha. Lastig paard qua maten.


Ik ben ook heel benieuwd naar de dekens! Zit met hetzelfde probleem, paard is breder dan de meeste dekens, ook al is ze 'gewoon' een KWPN-er... :P

Roquen

Berichten: 1604
Geregistreerd: 18-12-08

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 15:57

Ja, ik ben ook nieuwsgierig! Ik heb een fries, dus dat vraagt ook om wat ruimere dekens!

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:00

Zo simpel zit dat allemaal niet he.. Dat het ene brede paard een bepaalde deken goed past wil nog niks over het andere paard zetten. Die van mij heeft met bijna elke deken kapot geschuurde schouders, maar Bucas in een maat te groot ligt perfect (schuift ook niet).

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:06

Een deken kopen lijkt simpel... Lijkt :')
Mijn ene paard heeft na een paar jaar besloten dat hij ds RSIH toch niet meer zo leuk vindt en er dus schuurplekken van krijgt >;)

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 16:31

Douwe zeker weer. Angel besloot ook pas na 2 weken dat ze m toch niet leuk vond.

MoniekV

Berichten: 2162
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 17:48

Nies_ schreef:
Douwe zeker weer. Angel besloot ook pas na 2 weken dat ze m toch niet leuk vond.


Ja. Altijd wat met die knol. Douwe was een beetje besluiteloos, duurde bij hem 2 jaar.

TinkerTreas

Berichten: 3716
Geregistreerd: 03-08-04

Re: [Centraal] Alle vragen over dekens #03.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 18:15

Dat vind ik ook zo lastig. Met passen lijkt hij goed te liggen en na een paar weken blijkt hij toch te schuren. Maar dan kun je niet meer ruilen -O-