Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
's avond durf ik al wel eens iets kort te doen, maar meestal niet. Ze gaan hier op zo'n dagen om 6u smorgens al buiten tot smiddags zodat ze kunnen genieten van de beste uren.. dat wil ik hem niet onthouden dus ik ga liever 's avonds. Hangt allemaal af van je schema uiteraard. 
Rustig aan gereden (voor wedstrijd)zonder galop en maar een half uur. Ik had eigenlijk om 7 uur/half 8 moeten rijden maar toen lag ik nog te knorren
xTweetyx schreef:hmm wij hebben wel een binnenbak, maar daar is het zo enorm benauwd.
). Anders put je ze zo uit en wordt het echt een sleur, althans, zo voelt het bij mij, maar ik snap je stress wel. 
SinneJ schreef:xTweetyx schreef:Helaas kunnen wij de proeven nooit oefenen thuis, omdat paardje lief enorm meedenkend is, en de proeven goed onthoudt.
Ah dus je wilt eigenlijk alle delen afzonderlijk eens doornemen dan? Waarom moet je per se trainen? Echt niet neerbuigend bedoeld, gewoon nieuwsgierig
xTweetyx schreef:SinneJ schreef:
Ah dus je wilt eigenlijk alle delen afzonderlijk eens doornemen dan? Waarom moet je per se trainen? Echt niet neerbuigend bedoeld, gewoon nieuwsgierig
het is niet om te trainen, het ging meer over: als ik wedstrijd heb en moet om half 3 rijden(zoals a.s. zondag)
hoe trainen jullie je paard, overdag, met zulk weer? want je paard moet ook kunnen presteren om half 3 smiddags