Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MarliesV schreef:ik weet niet hoe hoog hij in het werk staat maar vind je krachtvoer flink zat hoor, daar zou ik niet wat aan wijzigen.
succes!! har166 schreef:Dat lijnzaad helpt stond laatst als fabeltje in een lijstje op facebook van de Bit ( magazine )van fabels en waarheden van verharen. Nu is de Bit ook niet
100% de waarheid maar dat brengt je dan wel weer aan het twijfelen. Ik moet zeggen dat mijn 2,5 jarige dit jaar maar langzaam verhaard dus wil haar ook wat bijgeven. Ik denk dat ik van de week even langs de paardendrogist ga want dat vind ik wel een fijne winkel voor supplementen.

doemaar schreef:dat stond er idd ook in. Al duurt het bij mijn paarden ook veel langer. Komt denk ik omdat de nachten nog koud zijn.har166 schreef:Dat lijnzaad helpt stond laatst als fabeltje in een lijstje op facebook van de Bit ( magazine )van fabels en waarheden van verharen. Nu is de Bit ook niet
100% de waarheid maar dat brengt je dan wel weer aan het twijfelen. Ik moet zeggen dat mijn 2,5 jarige dit jaar maar langzaam verhaard dus wil haar ook wat bijgeven. Ik denk dat ik van de week even langs de paardendrogist ga want dat vind ik wel een fijne winkel voor supplementen.
Dat heb ik ook gelezen maar stond ook in paard behoor met 2 weken van zijn wintervacht af te zijn. NO WAY.. Wat een laaaaariekoek
hij staat niet voor doods op stal ofzo maar hij heeft iets minder looplust dan normaal