ontzettend aan het verharen.Wat kan ik gebruiken/doen bij het poetsen zodat ik makkelijker die haren weg krijg.
Soms gebruik ik zo'n blokje(van mijn vriendin)maar zijn er nog meer manieren?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ontzettend aan het verharen.ariannexrich schreef:Ik gebruikte altijd een roskam gaan de haren ook goed van weg als ze aan het verharen zijn
elenaMM77 schreef:de rosborstel goed gebruiken..
ik heb ook een blokje, maar dat gebruik ik eigenlijk pas als laatste, om nog even de laatste haartjes mee weg te halen, of die nasty stofjes waar je overheen blijft poetsen maar waarmee niets lijkt te gebeuren.
keeyzie schreef:Wij gebruiken altijd een ijzeren zweetmes. Deze heeft een gladde en geribbelde kant. De gladde kant is ideaal om het water van je paard af te halen. De geribbelde kant is ideaal om de losse haren van je paard af te krijgen. Werkt ook veel beter dan een rosborstel vind ik.

darkadia schreef:Furminator idd... Deze haalt de losse onderharen weg, zonder de bovenvacht te beschadigen! Werkt super! Ik heb de goedkopere variant van EJ. Gister getest, en kwam al een half paard af
http://www.ej.nl/paard/poetsen-toilette ... _3002.html