snowpads in België ergens te koop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

snowpads in België ergens te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 14:43

Ik heb een site in Nederland gevonden die snowpads verkoopt (voor tussen de ijzers) maar dan komen er elf euro verzendkosten bij terwijl de snowpads 10 euro per paar kosten. :+ Vroeg me bijgevolg af of er niet een site in belgië zou zijn die ze verkocht. :)

Ine23

Re: snowpads in België ergens te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:45

Mijn hoefsmid heeft ze voor mij vorig jaar besteld en ik heb ze ook gewoon 10euro betaald denk ik. Kan jouw hoefsmid er zelf niet aan komen? Anders wil ik je best de gegevens van de mijne doorsturen via pb :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 14:54

Jawel maar hij heeft nu 30euro geteld voor de twee snowpads en als ik nu online aan het kijken ben lijkt me dat aardig gerekend.. :=
Nu gaan ze geloof ik wel meer dan 1 keer mee maar gezien het betreffende paard waarschijnlijk niet meer van de ijzers af gaat heb ik zo iet van "als ik ze nu gewoon zelf aan schaf voor volgend seizoen... :="

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:57

Ik heb die van mij na het seizoen gewoon in de kast gelegd hoor. Je kan ze goed hergebruiken mits ze niet al te erg beschadigd zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 15:00

Hmm da's interessant om te weten, het is de eerste keer dat ik eentje met ijzers heb dus ik ben ook helemaal nieuw met alle dingen rond ijzers (dus ook met sneeuwbeslag.)
Maar 30 euro voor twee rubberen zooltjes is precies toch behoorlijk winst gemaakt als ik zo online kijk :=

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:08

Ze gaan wel meer dan 1 seizoen mee denk ik! De mijne zien er ook nog redelijk goed uit, maar het heeft afgelopen winter natuurlijk niet echt gevroren waardoor ze niet hebben 'afgezien'. 30euro vind ik ook redelijk prijzig :=

Dit topic doet me er aan denken ze ook terug boven te halen tegen de volgende keer dat de smid komt :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 15:14

Ja hij wist niet meer zeker wat ze kostte maar hij dacht 15 euro per pad.. Heeft hij zich wellicht vergist en was het per paar?
Hij kon de dealer niet bereiken (heeft 3x proberen te bellen en ik hoorde hem over gaan maar ze namen niet op.) dus hij kon het hen niet vragen.
Ik hoop als hij zich inderdaad vergist heeft dat ie dat ook gewoon gaat zeggen de volgende keer. :o

ikkebenhier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 16:19

Kijk eens bij Kerckhaert (hoefsmederij deel).
die hebben ze waarschijnlijk ook.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 16:46

Snowpads ? Ik ga eens googlen .......Zijn ze erg handig ???
edit: hmm niet echt handig. de ijzers moeten er dan eerst af en vervolgens weer op.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 16:54

Jep, bedoeling is ook dat ze er onder blijven zo lang het winter is. :) Dus niet enkel als je rijdt maar ook als ze gewoon staan. :)

Kerckhaert was ik al op aan het kijken maar daar vind ik geen bestel-dingetje ikbenhier?

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 12:19

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 12:29

Nog niet gezien, heb wel antwoord terug van de eigenaar van de shop die ik noem dat ze ook af en toe in België komen dus dat ze ook wel in België willen posten +:)+ Super fijn dus dat ze zo mee denken! :j