Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en doen we dus ook niet!
..? paarden gaan vacht aanmaken door het licht, de dagen worden korter en daardoor maken ze vacht aan, als ze dan buiten staan (donker) en kouder als op stal maken ze inderdaad meer vacht aan, ik raad je aan om te proberen de licht uren te verlengen door een licht in de stal (overkapping) zanakuzies schreef:Ik mag hopen dat je weet dat je paard niet vacht aan gaat maken door de kou..? paarden gaan vacht aanmaken door het licht, de dagen worden korter en daardoor maken ze vacht aan, als ze dan buiten staan (donker) en kouder als op stal maken ze inderdaad meer vacht aan, ik raad je aan om te proberen de licht uren te verlengen door een licht in de stal (overkapping)
. En altijd een 8 voor mijn verzorging omdat ik wel zorgde dat ze netjes in de knot en vlecht was

felicity schreef:Ze staat nu al onder dekens.
Ik heb (nog) geen last van door lekkende dekens. Wel heb ik dekens voor reserve liggen. Die van mij is echt een varken en vind het heerlijk om een lekker modderbad te nemen. Vorig jaar kreeg ze het voor mekaar om de modder via der hals onder de deken te laten glijden. Toen was ik wel erg blij met mijn reserve dekens.