Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nouvel schreef:Ik hoorde pas van iemand die zo ook 2 Rambo's in de vernieling had, voering geklonterd, ook in de droger geweest waarschijnlijk...
Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, ik laat mijn dekens altijd wassen bij Limpia of was ze zelf (de dunne), gelukkig nog nooit zulke problemen.
Het lijkt me echt waardeloos, daar koop je zo'n dure deken niet voor...
Ik heb mijn Smartex Rain een keer laten wassen, mijn ene All-in-one/Extra 3 of 4 keer en sunhower 1 keer en nog een keer zelf met groene zeep en ging altijd goed.. De rest is nog nooit gewassen.
_coquette_ schreef:Maar je hebt niet even gecontroleerd toen je de deken opgehaald had? Dan had je het gelijk aan kunnen geven?
Olympia96 schreef:De winkel heeft niks toegezegd (waar ik best van baal), maar gaat in overleg met de fabrikant. Ze gaan nu mijn beide dekens bekijken, dus dat is het enige positieve aan het verhaal.
Naar het schijnt ben ik echt de enige die deze problemen met twee dekens heeft. Ze hebben in al die jaren nog nooit een klacht ontvangen. Dat is toch echt een te stom toeval???
Hoop binnen een week meer te horen in ieder geval.