Een paard hoeft geen kou te lijden.
Hier van de week nog. Die van ons staan altijd buiten met toegang tot een schuilstal, hebben normaal nooit een deken op, hoe koud en nat het ook is in de winter: ze gaan maar lekker binnen staan 
Ze moeten zichzelf maar zien te redden hoor met schuilstal en onbeperkt ruwvoer 
Maar van de week stond Rena kletsnat in elkaar gedoken met een ongelukkige blik in de stal te bibberen toen ik op het punt stond om even wat weg te brengen
Dan is het wel augustus maar het was echt koud, en al weken rotweer natuurlijk met veel regen de afgelopen dagen. Ze trok het gewoon niet zo goed meer met dat dunne vachtje 
Ik heb toen even de hooinetten gevuld zodat ze binnen kon blijven (i.p.v. buiten in de regen grazen).
Een fleecedekentje op gedaan en toen ik een uurtje later terugkwam het fleecedekentje eraf gehaald, stond ze nog steeds zo zielig te bibberen 
Heb toen een regendekentje op gedaan. Weatherbeeta Landa Freestyle, ZEER mooi voorgevormde deken, echt een ideaal ding 
Ik moest weer weg, en een paar uurtjes later was ze weer helemaal het dametje, had het weer prima naar haar zin buiten 
Heb het dekentje 's nachts opgelaten en toen het zonnetje weer lekker scheen de volgende ochtend, afgedaan en nu loopt ze weer lekker zonder.
Soms zitten ze gewoon aan hun limiet en dan is het erg fijn als je een comfortabel dekentje achter de hand hebt dat je op kan doen zodat ze geen kou hoeven te lijden. Ik ga er eigenlijk vanuit dat naarmate Rena ouder wordt, ze in de winter wel vaker een dekentje zal willen en dan krijgt ze dat natuurlijk ook gewoon