Weet iemand tot wanneer de dazen er zijn?
Ik dacht altijd dat ze er maar een week of 6 zijn, maar dit jaar begon het dazenseizoen al vroeg en ze zijn er nog steeds
Weet iemand wanneer deze ellende op houdt?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoopC schreef:Ik zit dus met drie dazenprikken op mijn onderbeen. Heb een compleet dik been nu en het doen pijn als je stoot... Maar ach, jullie kennen de struggles wel denk ik.
CharlotteJay schreef:JoopC schreef:Ik zit dus met drie dazenprikken op mijn onderbeen. Heb een compleet dik been nu en het doen pijn als je stoot... Maar ach, jullie kennen de struggles wel denk ik.
ik had 3 seconden mn broeksband open raad eens waar ik gebeten ben precies op mijn heup op die band plek![]()
![]()
dikke creme baby zalf erop en pleister en pijn lijden
maar het helpt allemaal niet. Hoewel paard en ik de laatste 2 keer minder last hebben. Kan toeval zijn. 
Elmira30 schreef:O van mij mogen die krengen per direct weg. Wat een ellende. Ik spuit paardlief helemaal onder ( Ik raak zelf nog net niet stoned van dat spul![]()
maar het helpt allemaal niet. Hoewel paard en ik de laatste 2 keer minder last hebben. Kan toeval zijn.
Wij hebben een dazenval maar om nou echt te zeggen dat het helpt..
Ik zie hierboven veerust staan, dat is toch die lange bus? Volgens mij hebben wij dat ook. Dat ruikt naar sigarettenas?