Zomereczeem, ik heb een fijn product gevonden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ceeltje

Zomereczeem, ik heb een fijn product gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 14:14

Ik wil het volgende graag met jullie delen omdat ik denk dat veel paarden met zomereczeem er baat bij kunnen hebben..

Ondanks dat ik op de juiste manier voer etc. heeft mijn barokke pinto/Bonte Fries merrie heel erg veel last haar zomereczeem. Vorige week heb ik n.a.v. diverse positieve berichten een kennismakingsset SkinCalmin besteld op www.bluehorsecare.nl . Ik gebruik de producten nu een week en ben er heel erg enthousiast over! Vanaf de eerste dag van gebruik is het schuren direct gestopt. Ze heeft de rest van de week ook niet meer geschuurd en toont ook helemaal geen tekenen van jeuk meer. Mijn merrie heeft op dit moment een veulen en ik vind het heel fijn dat Skincalmin zo mild is dat ik het gewoon veilig kan gebruiken.
Er groeien zelfs al nieuwe haartjes op haar manenkam. :)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:16

ik heb er ook een goede ervaring mee !
:j

SteffiiY

Re: Zomereczeem, ik heb een fijn product gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:19

Ik volg even.

Ceeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 14:33

Een vriendinnetje op stal had er over gelezen en ik had echt al van alles geprobeerd, Van tectonic tot smeerseltjes en niets hielp echt afdoende naar mijn mening. Dit werkt dus wel.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:34

Zelf heb ik de zalf een aantal maanden mogen testen.
Het stopt direct de jeuk.
Ook had ik geen exzeemdeken meer nodig.
In het begin smeerde ik 2 keer per dag, later hoefde dit nog maar 2 keer per week.
Superfijn product, na allerlei smeerseltjes en potjes vind ik dit echt een heel fijn product.
En het helpt echt!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:36

Het begint er op te lijken dat je puur reclame komt maken, gezien je ook in he zomereczeem topic hebt gereageerd.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:37

Of ze is behulpzaam om haar ervaringen met dit product te delen ;) niet zo negatief zeg.

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:39

SteffiiY schreef:
Het begint er op te lijken dat je puur reclame komt maken, gezien je ook in he zomereczeem topic hebt gereageerd.

Op moment maken ze er erg veel reclame voor. Nu ook meteen nieuwe advertentie geplaatst op de boktmarkt.
Ben er niet tegen ofzo.. maar het geeft zon dwingend effect.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:40

Nou dat heb ik dus ook Nivada, natuurlijk is het niet erg om je ervaringen of iets te delen maar ineens kom het uit de lucht vallen.. En kom je het overal tegen..

Ook opvallend dat de TS van dit topic pas 6 berichten heeft geplaatst.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:42

nu, ik niet.
ik maak geen reclame, en heb niets met dit product te maken.
ik ben ook test persoon/paard geweest.
hielp gelijk, al was mijn paard geen eczemer, maar reageert op insectensteken.
ruikt ook erg lekker ! :j

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:44

haha ja dat dacht ik ook al.

Mja, zal me verder terug trekken. Voel me ook al zon zeur in het algemene topic :p

Ceeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 14:50

SteffiiY schreef:

Ik wist niet goed waar ik het neer moest zetten en nu staat het helaas op twee plaatsen. Ik heb geen aandelen word er ook niet voor betaald maar heb wel een superblij paardje op stal en dat wilde ik jullie laten weten. Want misschien heb jij of iemand anders er ook wat aan.
Een van mijn eerste post hier en meteen een misser?

talithaa_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:52

Ik heb het product ook getest, en bij mijn paard werkt het dus totaal niet. jammer genoeg. Mijne kreeg meer jeuk en schuurde manen en staart kapot. Toen ik stopte en schuurde hij een stuk minder.

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:55

Ceeltje schreef:
SteffiiY schreef:

Ik wist niet goed waar ik het neer moest zetten en nu staat het helaas op twee plaatsen. Ik heb geen aandelen word er ook niet voor betaald maar heb wel een superblij paardje op stal en dat wilde ik jullie laten weten. Want misschien heb jij of iemand anders er ook wat aan.
Een van mijn eerste post hier en meteen een misser?

Nee joh, maar is je paard lichte of zware eczemer?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:55

Aanmelden op een forum en dan vnl een product aanprijzen, tja, voor mij riekt dat ook naar reclame maken.
Of het nou wel of niet zo is.

Verder is er dus een centraal topic voor ZE.

Buenootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:57

Las dat het ook helpt tegen vliegen/dazensteken is hier iemand die hier ervaring mee heeft? Onze c merrie reageert echt met bulten zo zielig! zelfs door een deken heen.

Ceeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 14:57

Ik denk dat het onder redelijk zwaar valt. De manen waren er op een klein plukje na volledig af en van de staart was ook weinig over. Als er een mogelijkheid was om aan te schuren dan deed ze dat.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:59

Zou het ook helpen bij een paard die geen ZE heeft maar wel jeuk heeft? Naar verwachting eiwitten?

Ceeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 15:01

Ik lees al twee jaar mee en dacht, misschien heeft iemand er iets aan. Ik ga weer gewoon lezen!

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:05

Ceeltje schreef:
Ik lees al twee jaar mee en dacht, misschien heeft iemand er iets aan. Ik ga weer gewoon lezen!

He jeetje, wil je niet wegpesten.

wil ook weten waar de volgende test personen zijn gebleven uit de advertentie:

Dit voorjaar hebben we een oproep geplaatst op bokt waarna we ca. 65 paarden hebben geselecteerd voor onze test. De resultaten van de test waren heel positief.

Ca. 89% van de paarden had aanzienlijk minder jeuk dan vorig jaar en de jeuk was onder controle
ca. 75 van de paarden is vrijwel helemaal jeukvrij
veel paarden staan voor het eerst de hele zomer zonder eczeemdeken
wondjes genezen veel sneller en haar groeit veel sneller terug

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:08

miccamaaike schreef:
Of ze is behulpzaam om haar ervaringen met dit product te delen ;) niet zo negatief zeg.

Zo is het.

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:09

Mijn pony is ook test pony geweest en de zelfde ervaring.
Ik gebruik het middel nu een paar maand en heb geen deken meer nodig. Af en toe wordt er nog wat geschuurd maar met een keer goed smeren is dat weer opgelost.

Vliegenmiddel ben ik ook zeer over te spreken, zelfs na een regenbui ruik je het nog en dus minder last van vliegen.

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:22

Als ik in de webshop het kennismakingspakket bekijk staat daar helemaal niet bij hoeveel ml er per verpakking in zit. Weet een van jullie dat?

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:26

Even uit een ander topic gehaald. Die plant doet me denken aan olie vera. Over de ingrediënten:

De Anti-Itch lotion kalmeert de huid direct, remt de histamine productie in de huid en maakt deze daardoor bij regelmatig gebruik minder overgevoelig. De belangrijkste actieve werkstof die hiervoor zorgt is zoals al eerder gemeld een natuuridentieke stof. Dit wil zeggen een exacte kopie van een stof die in de natuur (in een plant) voorkomt. Omdat deze aanpak nieuw en uniek is bij zomereczeem willen we aan onze concurrenten natuurlijk liever niet exact prijsgeven wat dit is. Zoals 1 van onze testpersonen reeds melde is het product inderdaad een afgeleide van een product dat ontwikkeld is voor mensen met een extreem overgevoelige huid. Het blijkt ook heel goed te werken bij paarden met zomereczeem. Het product is zelfs dermatologisch getest, compleet veilig en kan gemakkelijk zonder handschoenen aangebracht worden. Het product geeft geen vlekken op de vacht en is vrijwel geurloos.

De Neutraliserende spray bevat een mix van natuurlijke essentiële oliën. Speciaal samengesteld zodat ze mild is voor de huid maar een krachtige werking heeft tegen insecten.

De Healing shampoo bevat inderdaad oa cade olie en tea trea olie en werkt direct tegen jeuk, heeft een ontstekingsremmende en ontsmettende werking.

Ceeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 15:36

volgens mij zijn het verpakkingen van 300 ml maar weet het niet zeker. Het staat niet naast mijn pc maar op stal :D