Ervaringen vliegen deken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horseee6589

Ervaringen vliegen deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 19:09

Ik vroeg me af wie de 'Pagony flycooler vliegendeken' van de divoza heeft. En hoe bevalt jullie deze?
(En 1 vraag algemeen over een vliegen deken, kan je een vliegendeken gewoon oplaten, ook als het regent, of juist heel warm is. Vraag 2, kun je een vliegendeken over een barebackpad leggen en dan rijden? Alleen stappen! Dus niet galop enzo)

Flabbergast

Re: Ervaringen vliegen deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:14

Ik heb nog geen paard gevonden wat hem past, en heb er toch best wat staan :)). Zegt genoeg denk ik.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:15

Geen ervaring met dat specifieke deken van Pagony, wel andere dekens van Pagony gehad en ze hebben een verschrikkelijke pasvorm...
Vraag 1: ja een vliegendeken kun je gewoon oplaten als het regent, die droogt gewoon, is wel niet waterdicht. Je moet wel opletten dat als het koud is, dat je paard het dan niet koud krijgt (want nat, en koud en dan een nat deken op is niet zo aangenaam)

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:23

Ik heb deze deken nu een maand denk ik. Maar echt Super zit die niet. Hij begint nu ook langzaam wat stuk gegaan bij haar voor benen. Zelf zou ik um niet aanraden. ZE wordt niet warm met de deken en met regen laat ik um gewoon op.
met barebackpad geen ervaring mee

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 05:59

Ik heb de lila vliegendeken van epplejeck. Ligt super en heeft ook een bilkoord. Je hebt ze met en zonder hals. En niet duur

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 06:53

Ik heb hem ook gehad, deken werd statisch en paard kreeg er schuurplekken van. Geen aanrader dus..

Ejena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:43

Ik heb hem besteld voor mijn paard, maar hij ligt op haar niet goed, maar bij een Fries bij mij op stal ligt die wel goed.