Mijn shet heeft exzeem en staat momenteel in zo een exzeem deken. die bruine die over het hoofd gaan. nou vind ik dat deze stof erg dicht is.en zweet hij zich kapot onder het ding. plus hij vind het na 5jaar of langer nog steeds een drama om hem over zn.hoofd om te krijgen.
wie weet er nog andere goed beschermende dekens tegen een normale prijs??
Heb je wel eens gehoord van Cojosol-shampoo ? Dit schijnt ook te kunnen helpen tegen de jeuk.
Maaaarije
Geplaatst: 02-08-14 16:39
Ik heb ook de rambo sweet itch hoody. inderdaad door de kleur niet heel warm. is er in kleine maten. ik heb een 135, mn shet is ong één meter. al heeft hij het wel gepresteerd hem stuk te maken binnen 3 maand. dan is 130/140 euro een boel geld. verder erg tevreden, blijft ook goed zitten
De pagony van divoza valt juist kleiner volgens mij. Ik heb maat 118 met vliegendekentjes van Nika, maar die pagony van divoza is 135 dus 2 maten groter...
Ik heb een witte van horsemaster, deze is in 105 en 115 te verkrijgen en werkt super, nog geen zweetdruppeltje gezien. http://hypostore.com/master-eczeemdeken ... maten.html deze xD, alleen mijn pony heeft de buikflap wel gescheurd, hoe weet ik niet, maar zelfs met gescheurde buikflap werkt de deken goed.