Hoe valt het cashel crusader vliegenmasker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 09:48

Hoi, :wave: ,
Het gaatom een tinker met een redelijk groot hoofd, normaal heeft ze maat full, moet ik dan de Warmblood of maat Horse hebben, iemand die weet hoe de maten vallen?

EmptyWords

Re: Hoe valt het cashel crusader vliegenmasker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:17

ik vind ze vooral kort vallen. een warmblood zit precies goed bij de kaak, maar bedekt de neus niet. dus een maat groter, maar die zit weer ruim om de kaak heen

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 10:22

En jouw paard heeft normaal ook full?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:25

normaal heeft hij een gewone full ja

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 10:27

Oke dan ga ik denk ook maar de Warmblood bestellen. Bedankt voor je antwoord :j .

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:32

Full bestellen, die hebben wij voor onze merens met een groot hoofd. De Cob hebben wij voor onze merens met klein hoofdje. Beiden passen goed.
ALLEEN, wij hebben eentje om mee te rijden, en die gaat nu al na paar keer kapot. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met het vliegenmasker voor op de weide.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:36

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:38

pien_2010 schreef:
Full bestellen, die hebben wij voor onze merens met een groot hoofd. De Cob hebben wij voor onze merens met klein hoofdje. Beiden passen goed.
ALLEEN, wij hebben eentje om mee te rijden, en die gaat nu al na paar keer kapot. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met het vliegenmasker voor op de weide.

het masker voor op de wei gebruik ik nu voor het 3e seizoen

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 10:44

Maris schreef:
Volgens mij staat er op internet een heel schema met allerlei maten van deze maskers. Dan kan je alles precies nameten voor je paard !

edit: zie hier http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section= ... ductID=649 en dan klikken op de button van maattabel.

Oh ooopsie zie het nu pas. Kan alleen niet meten op het moment helaas :Y), dan maar even afwachten tot ik kan meten.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:54

EmptyWords schreef:
pien_2010 schreef:

het masker voor op de wei gebruik ik nu voor het 3e seizoen

Dat is mooi want ik heb het rij masker één keer gebruikt voor op de wei en het was gelijk al met een scheurtje kapot. Nu gebruik ik het alleen nog maar om te rijden, want "ons bent ijdel" en ik vind het gewoon mooi zwart masker bij zwarte paarden. Durf dus het weide masker niet meer te bestellen want deze maskers zijn niet de goedkoopste.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:59

hier heeft het masker heel wat doorgemaakt ondertussen. omdat hij dus wat ruim om de kaak zit schuurt het paard het masker na 1 of 2 dagen of, dan ligt ie op de grond, wordt er overheen gelopen en een paar weken geleden heeft een 2 jarige het ding afgetrokken en is aan het kauwen geweest. nu ondertussen zag ik een klein scheurtje en ik denk da tik volgend jaar een nieuwe moet kopen, maar hij overleeft een hoop