Rambo Sweet Itch hoody

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ginootje

Rambo Sweet Itch hoody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 18:44

Hallo,

Mijn merrie staat sinds een kleine 1,5 week weer met haar Rambo Sweet Itch hoody op ivm schuren van manen en staart door lichte Zomer Exceem..

Nu ben ik er gister achter gekomen dat ze schuurplekken heeft van de deken, wat kan ik hieraan doen?

Borstbeschermer wil ik niet ivm schuren op de schoft... Ze is ontzettend gevoelig voor alles!

Groetjes,

Michelle

RianneH

Re: Rambo Sweet Itch hoody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 18:49

Bij mijn paard schuurde deze deken ook. Weet je zeker dat de maat goed is? Bij haar is het de V pasvorm voor dat gewoon niet werkt.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 18:52

RianneH schreef:
Bij mijn paard schuurde deze deken ook. Weet je zeker dat de maat goed is? Bij haar is het de V pasvorm voor dat gewoon niet werkt.

Ze heeft deken al een jaar of 4, en heeft altijd netjes gepast, het stofje aan de binnenkant is ook wat gesleten misschien is dat het wel!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 18:57

Ik heb 2 van deze dekens en bij 1 deken is de voering in de borst wat aan het wegslijten waardoor er nu ook lichte schuurplekken op de schouder ontstaan.
Ik ben nu bezig om nieuwe voeringsstof te vinden en deze opnieuw te laten voeren.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 18:58

tamaramt schreef:
Ik heb 2 van deze dekens en bij 1 deken is de voering in de borst wat aan het wegslijten waardoor er nu ook lichte schuurplekken op de schouder ontstaan.
Ik ben nu bezig om nieuwe voeringsstof te vinden en deze opnieuw te laten voeren.

Ja inderdaad wat moet je erin doen.... Mijn mams gaat hem dan opnieuw voeren maar wat voor stof moet erin?

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 19:08

Mijn rsih is de voering ook kapot van en nu dus ook schuurplekken op de borst. De v sluiting gaat hier altijd snel kapot, dat hebben we anders opgelost.
Ik heb nu een andere deken die tot nu toe prima bevalt.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 19:09

Oke dat word dus de voering veranderen! Zou die met dit weer ook af kunnen blijven? Dan kan ik de voering maken en hem weer opdoen namelijk!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 19:17

geen idee, mijne heeft namelijk geen eczeem. Ik gebruik de deken tegen de vele dazen.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 06:26

Ik gebruik de deken ook tegen de dazen, maar mijn paard krijgt vervelende plakken voor op de borst, juist bij het V-systeem. Valt mij ook op dat ze die gespen met de scherpe kant op de huid plaatsen. Na het wassen ga ik de gespen dan ook andersom plaatsen, kijken of dat helpt. Verder geen schuurplekken oid.