Hals van Nika horseproducts vliegendeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zoya89

Hals van Nika horseproducts vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 19:58

Hoihoi

Ik heb al meerdere deken van Nika horseproducts, die zitten fantastisch op mijn paard. Nou wil ik een vliegendeken van Nika horseproducts kopen. Maar omdat ik al heel wat gezeik heb gehad met vliegendekens van andere merken, heb ik toch wat dingen die ik eerst wil weten.

Is de hals lang genoeg?
Zakt de hals naar beneden, of blijft die goed op zijn plek?
Zit de hals niet te strak?
En hoe zit het met schuren?

ik hoop op reactie, alvast bedankt

Ssmarty

Re: Hals van Nika horseproducts vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:02

Ik heb die vliegendeken voor mijn Fries. Qua breedte is hij goed, maar in de lengte is hij helaas te kort.
Ik maak hem daarom niet vast aan zijn halster en dat gaan prima. De hals blijft dan ook gewoon op zijn plek, doordat hij ruim te verstellen is.

zoya89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-14 20:06

Als het paard staat te grazen is die dan ook lang genoeg? of komt er dan een stuk hals bloot?

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:19

Zoals ik al zei is hij te kort, dus dan komt er een stukje van de hals vrij. Maar de hals zakt niet steeds verder naar beneden ofzo, hij blijft dan wel gewoon hangen.

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 13:20

Ik heb er ook 1 liggen, ze zien er netjes uit, zijn zeker lang genoeg, ze vallen eerder ruim dan krap. Bij mijn Fjord kwam er maar een klein stukje hals vrij, maar het bleef allemaal wel netjes zitten, de hals is ruim verstelbaar. Kortom een hele fijne en mooie deken, helaas is hij voor mijn Fjord wel te smal waar door ik hem weer weg moet doen :(