Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ibbel schreef:Bedoel je niet de herteluisvlieg? Zit hier op de Veluwe ook op sommige plekken. Voorkeur idd voor onder de staart, bij de uiers/koker/anus en niet dood te meppen.
Hopen dat het werkt. Ze was enorm jeukerig op de huis bij de uiers en naast dr muppet, dus heb er ook wat derfen opgesmeerd (hopelijk stinkt dat ook voor die beesten).
, ze lijken me heel naar! Tancreda4 schreef:In Frankrijk heb ik ze vroeger toen ik klein was wel eens gezien. Toen schrok ik wat er onder de staart van een paard zat, wel 10tallen, zo zielig,l die ik niet weg kreeg. Hier zijn het er gelukkig maar een paar, maar wel genoeg om de paarden echt boos en onrustig te maken.
Ik heb dr nu gisteren ingesmeerd met vaseline, maar dat kan ik alleen eind van de dag doenHopen dat het werkt. Ze was enorm jeukerig op de huis bij de uiers en naast dr muppet, dus heb er ook wat derfen opgesmeerd (hopelijk stinkt dat ook voor die beesten).
Hertenluisvlieg of paardenluisvlieg, volgens mij zijn ze even irritant. Wat i kbegreep is dat de herten variant zijn vleugels verliest, deze heeft ze nog 'aan' toen ik ze zag.
Versatrine, is dat in NL te verkrijgen?
Woensdag komt de DA en vraag ik er ook naar, of hij nog een idee heeft.
)