Zoals het onderwerp al zegt: wie heeft er ervaring met de Bucas Smartex Turnout Extra?
Dit deken zal draagbaar zijn voor temperaturen van -10 tot +10 graden. En de stay-dry voering maakt het mogelijk om het deken op een nat paard te leggen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
-Is het deken echt draagbaar tussen deze temperaturen? En hoe kan dit? Een deken kan toch niet zelf van dikte gaan wisselen?!
-Kan je echt zonder problemen een nat paard onder dit deken zetten? Hoe droogt dit deken dan weer? Waar laat het dit vocht?
-Gaat het deken niet ongelooflijk hard stinken? Gezien het paard 24/7 onder het deken kan staan (en waarschijnlijk ook het vocht van een nat paard op moet nemen)?
Mijn vragen klinken misschien wat negatief, maar ik vraag me gewoon af of het echt werkt en hoe dit dan allemaal kan. Het mag dan misschien sale zijn, maar het blijven dure dekens!
Ik heb gezocht naar andere topics maar hier worden niet al mijn vragen in beantwoord.
Alvast bedankt voor de reacties.
...en in tegenstelling tot alle andere dekens die zo gesloopt zijn in een jaar en waar ze een slechte pasvorm hebben en waar ze schuurplekken van krijgt.
Hij gaat overigens van -20 tot +10 graden, anders heb je niet de extra.
morgen komt ie binnen.