amigo bravo valt groter dan de amigo hero?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

amigo bravo valt groter dan de amigo hero?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 00:04

Ik heb vandaag m'n nieuwe deken gepast. Daarvoor had mijn paard (1.63 m) een ongevoerde Amigo Hero in maat 6'9. Heb nadat die kapot gescheurd is door haar vrienden een Amigo bravo 100 gram besteld in dezelfde maat. Dacht eerst dat ze mij de verkeerde maat hadden gegeven omdat hij aan de achterkant aan de grote kant is. Begin van de staarflap zit niet precies waar de staart begint := en het ziet er ook wat uit als een tent. Vroeg me af of er nog meer mensen zijn die dit hebben of dat het misschien een foutje is van de fabriek. Helaas kan ik mijn oude deken niet meer meten omdat die helemaal verscheurd de container in gegaan is.

Wil deze deken nu gaan ruilen voor een Amigo bravo ongevoerde regendeken. Valt deze hetzelfde als de Amigo bravo 100 gram?

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:12

Heb bij Epplejeck ook een deken van de Hero lijn gekocht. Toen werd mij verteld dat de Hero lijn inderdaad wat kleiner uitvalt dat de Bravo lijn. :)

De 100 gram valt bij mij hetzelfde als de ongevoerde regendeken.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 22:32

Mijn ervaring is inderdaad ook dat de bravo een stuk ruimer valt de dan de hero :j
ik had er eentje 2e hands gekocht en mijn paard zwom er ook in weg...