Mijn excuses als hier al een topic over is, dan wordt ik hier graag naar verwezen :3
Vandaag was ik rijden met mn lieve fjordemans maar bij het zadelen had hij vreselijke jeuk. Ik beter kijken, liepen er versprijd over zn lichaam een paar kleine, gestreepte vliegjes. Ong 2 mm groot. Ik dacht eerst aan luizen maar ze vlogen duidelijk.
Fjord die ik rijd is geschoren. Zijn ongeschoren broer had er minder last van.
Iemand enig idee wat voor vliegjes dit kunnen zijn, en wat ik er mee kan doen ?
Ja meneer had er echt last van. Ook tijdens het rijden veel met zn hoofd gooien (doet ie normaal alleen buiten als ie boos is x) ) maar wel goed om te lezen dat ik niet de enige ben die er last van heeft !
Nymbous
Geplaatst: 01-04-14 21:22
.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier ook sinds 2 dagen last van kleine vliegjes die voor ontzettend veel jeuk zorgen.. Pony stond zich vanochtend als een gek te schuren.. Hij heeft nooit last van jeuk/zomerexceem oid gehad en hij is 18 jaar.. lijkt me niet dat dat ineens komt opzetten?
ik heb ze ook gezien ja en schrok ook erg de eerste keer dat ik ze zag, dacht eerst ook iets van luizen oid omdat ze echt tussen de haren kropen.. maar deze zijn veel groter dan luizen.
Sorry dat ik even niet meer gereageerd heb. Ik kom zelf uit brabant. Ze zitten er eigenlijk alleen in t begin van de avond, dus heb er overdag gelukkig geen last van
Skittlez
Geplaatst: 11-04-14 21:44
Ik ga schatten, maar ik denk dazen. Kan je geen anti-dazen spray kopen? Of een dazen lamp.