Van de 1.80 weet ik zeker dat een een bucas all-in one (kaartje zit er aan) is, deze is ook lekker dik, deze is 1 seizoen gebruikt.
De 1.75 is echter zoveel dunner dat ik me haast niet kan voorstellen dat dit ook echt een all-in one is, deze is twee seizoenen gebruikt.
Qua gewicht schelen ze zeker 650 gram.
Volgens de verkoper (van de 1.75) heeft ze hem 4 jaar geleden gekocht als een all-in one, met de vraag of het om de 490 grams ging gaf ze aan dat ze hem had gekocht had als all-in-one en dacht toen 300 grams en anders zeker 200 grams en dat die met 490gram de allernieuwste Bucas 'Turnout 'is en deze Bucas de voorloper daarvan is(Klopt volgens mij niet). Wordt/werd de all-in one met die hoeveelheid gram verkocht? Verder zei ze dat ze de deken twee keer professioneel heeft laten wassen en waterdicht laten maken en dat misschien daar de vulling iets dunner van geworden is, maar dat zal niet veel zijn in vergelijking met toen ik hem kocht.
De deken lijken wel precies op elkaar alleen heeft de 1.80 nog een extra stukje stof bij de achterkant zitten van de staartaanzet (zie foto’s)
Even kort samengevat:
1.80 een seizoen gebruikt, gewassen, denk 1-2 jaar oud, lekker dik.
1.75 twee seizoenen gebruikt, twee keer gewassen, 4 jaar oud, lijkt meer op een regendeken buitenkant en aan de binnenkant alleen een fleece verder voel ik niks van voering terwijl ik dat bij de 1.80 wel voel.
De 1.80 had ik als eerste in huis en toen zag ik het enorme verschil dus vandaar dat ik aan de verkoper van de 1.75 met al die vragen kwam of ze wel zeker wist of het om een all in one ging.
Wie kan mij hiermee helpen, zijn het gewoon twee all-in one deken of is de 1.75 toch echt een andere versie?
Alvast bedankt.

links de 1.75 rechts de 1.80

de 1.75

de 1.80

extra stukje stof/randje van de 1.80, waarvoor is dit?

overduidelijk deze foto, links de 1.75 rechts de 1.80

maar ooit was het er wel 1