Ik wou graag een goede deken hebben voor mijn haflinger dus heb ik een bucas besteld, normaal heeft ze maat 175/185. dus ik had een 180 besteld bij agradi. Nu heb ik hem thuis en hij pas gewoon niet lekker. Hij zit gewoon te strak bij de hals, bij andere dekens heb ik dat nog nooit gehad bij m'n haflinger.
ik stuur hem dus weer terug, maar zal ik hem ruilen voor een big neck? hoe zijn jullie ervaringen daar mee bij een haflinger? zou het jammer vinden als die ook niet mooi zit.
Ik had de bigneck voor mijn haflinger besteld maar deze zat alsnog echt te krap zowel bij de nek als schoft. Op mijn haflinger past bucas echt totaal niet ook bij nog een maat groter had ik dit probleem.
Welk model hebben jullie van horseware? Ik heb nu een qhp regendeken, maar vind deze eigenlijk ook vrij krap.
JJane
Geplaatst: 03-02-14 17:39
Ik heb net bij een big neck van een pony'tje die zich een bigneck heeft aangevreten een elastisch driehoekje gezet en nu zit hij weer perfect. Gewoon op de schoft erin genaaid. Kosten €1,00 voor de elastiek 15 minuten werk. Ga je natuurlijk niet met een nieuwe deken doen maar als je een hebt die niet zo goed ligt is het een prima oplossing.