Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
josewoos schreef:Of gewoon af laten, nog makkelijker opgelost.
Hij heeft verder toch gewoon lekkere deken op?
Wiesiesisi schreef:nee, ik heb de rambo duo, maar ik heb hier geen last van.
Ik vind de hals, die bij de deken zit, heel fijn!
het einde waait nooit terug wat ik vaak wel zie gebeuren bij halzen van andere merken.
maar anders moet je een deken met een vaste hals kopen alleen een beetje zonde van het geld!
Idd een beetje zonder van het geld. Was best duur dat ding
Gabbe schreef:Je doet het klittenband toch dubbel door een ring waardoor het vast zit? Nou daar doe je dan die haken tussen en dan het klittenband op elkaar vaststrikken zodat het niet meer open kan
RvT schreef:josewoos schreef:Of gewoon af laten, nog makkelijker opgelost.
Hij heeft verder toch gewoon lekkere deken op?
Als het regent dan gaat het bij de schouders inregenen zeg maar. Hij heeft een deken op tegen kou op de spieren. Als die daar nat wordt en nat blijft dan lijkt me de doel van de deken een beetje nutteloos.
) af.
Refagreni schreef:Hier heb ik dat euvel ook. Bij mij is een collega de schuldige. Die heeft er lol aan tijdens het spelen aan het klittenband te trekken. Als ik dan kom, hangt de hals er los bij. Voorlopig maar even afgelaten dus want zo heeft hij ook geen nut.
F_inley schreef:Je kan er musketonhaken aan zetten en dan het klittenband aan elkaar stikken? Dan zit het gewoon vast en kan die het niet afkrijgen
Wat een bruut gedrag van die rotzakjes.