Wanneer halen jullie de dekens af en hoe pakken jullie het aan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En dan 's nachts wel en over dag niet eerst.
Gelukkig heeft ze nog een dikke vacht
Als het overdag boven de 15 is ongeveer, en dan nog hangt het af of het langdurig regent of niet, dan krijgt ze er weer op. Hier nog geen haar los. Ze heeft niet dikker gestaan dan 100 gram, en dat was enkel bij heel nat winderig weer, maar mocht het kouder worden gaat er ook gewoon weer dikker op. 
Babootje schreef:Even off topic; gisteren een BNN uitzending gezien van Floortje Dessing naar het einde van de wereld.
Gisteren zat ze in het uiterste zuiden van Zuid-Amerika (In Chili dus). Zomer, is het daar overdag 6 a 7 graden boven nul. De paarden staan daar buiten, geen stal geen dekentje. De overigens prachtige paarden (een flink aantal) in hun zomervachtje bij 6 graden boven nul overdag en snachts onder nul, af en toe een sneeuwbuitje. Geen stalletje of dekentje te zien. Hoe ze in de winter staan, geen idee maar volgens mij gewoon hetzelfde met misschien een iets dikkere vacht.
Komen wij met ons dekentje....
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1390083
_KiMbErLeY_ schreef:Wat leuk dat ik dit topic tref, wat zouden jullie doen.....
Die van mij is geschoren, staat overdag buiten, savonds op stal en heeft altijd een 300 gr. Deken op, zonder hals!
Het is best warm, dus eigenlijk zou ik mn 200 gr. Deken er weer op willen gooien, maar daar zit een hals aan (ivm jeuk in de overgangsperiode van vliegendeken)
Wat zouden jullie doen??