Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
, ik zou ook al gewoon blij zijn met een goeie buitenpiste
ipv aan de longe. dan zijn ze nog prima te sturen, maar lopen ze meer op eigen benen. merk dan altijd dat ze glibberingen net wat beter opkunnen vangen. vuurneon schreef:Geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan denkt nu op mijn weiland te rijden. Land is te nat en wordt dan gigantisch vertrapt en ik wil de paarden daar graag in het voorjaar weer gewoon laten grazen. Dus nee, ik doe het absoluut niet.

unihorses schreef:vuurneon schreef:Geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan denkt nu op mijn weiland te rijden. Land is te nat en wordt dan gigantisch vertrapt en ik wil de paarden daar graag in het voorjaar weer gewoon laten grazen. Dus nee, ik doe het absoluut niet.
gras groeit gewoon weer terug hoor
ookal is het nu zwart...
Gras is niet meer terug gekomen op de winterwei; daar staat alleen onkruid in het voorjaar en de zomer.
. Maar goed, roeien met de riemen die we hebben
. Het leek in het begin dat ze nogal voorzichtig liep maar dat kan ook aan het feit liggen dat ze totaal niet correct loopt :s. Na 10min ging het al veeel beter
dan hoeven we wat minder voorzichtig te doen (wat betreft het glibberige
)