drinkbak in wei ijsvrij houden

Moderators: Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

tjarda_auke1

drinkbak in wei ijsvrij houden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 16:35

Ik heb buiten een groot vat staan waar de paarden uit kunnen drinken , se paarden staan ivm mijn werk smorgens om 6 uur al op het land en komen savonds na 8 uur pas op stal heeft iemand goede tips om de bak zoveel mogelijk ijsvrij te houden? Zodat de parden kunnen drinken?

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:23

Heb je daar stroom?
Zoja misschien dit, is een luchtpomp voor een vijver. Dit is een grote pomp met 6 uitgangen waar ik 3 uitgangen van gebruik. En klein pompje ga je het niet mee redden. Paarden drinken er gewoon uit.
http://i248.photobucket.com/albums/gg19 ... b03de6.mp4
Laatst bijgewerkt door tinkersjakie op 20-11-13 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
Lieve Guus ik zal je boevenstreken gaan missen.......'Ieder paard heeft het recht om rechtgericht te worden' In contact met paarden

Ingrid_92

Re: drinkbak in wei ijsvrij houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:24

Er zijn hier al meerdere topics over, even je zoekfunctie gebruiken ;) worden bruikbare tips in gegeven :j

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:10

I'm so busy... I don't know if I found a halter or lost a horse

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:37

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Albert

Re: drinkbak in wei ijsvrij houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 20:39

Dompelaar met thermostaat.

4 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten