Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stukje verharden met van die betonschotten? (weet niet wat het AN woord is, zijn hele zware dikke platen,zijn houten planken van bijna 3cm dik zeg maar en daar zit een metalen frame rond om ze bij elkaar te houden. Errug stevig dus ze zijn 1*1.5 of 1m*2m als ik me goed herinner dus voor 50 euro heb je een paar vierkante meter verharding voor een eventuele schuilstal gelegd... ) Wel zorgen dat je hulp hebt want die dingen wegen gemakkelijk 75kg als ze niet 100kg wegen het stuk.. Inkie1990 schreef:Ik zou hem niet ineens ergens anders stallen zo vlak voor de winter. Lekker laten waar hij nu staat, dan kan hij ook zelf naar binnen/buiten. Alleen jammer van de modder, dat is niet echt bevorderlijk voor zn blessure lijkt me. Heeft de dierenarts daar niks over gezegd?
Fitii schreef:Inkie1990 schreef:Ik zou hem niet ineens ergens anders stallen zo vlak voor de winter. Lekker laten waar hij nu staat, dan kan hij ook zelf naar binnen/buiten. Alleen jammer van de modder, dat is niet echt bevorderlijk voor zn blessure lijkt me. Heeft de dierenarts daar niks over gezegd?
Nee, hij staat dan ook meestal binnen op stro of buiten op het stuk beton. Naar de weide was omdat hij dan constant in beweging zou blijven terwijl hij nu grotendeels stilstaat. Het is eigenlijk ook maar 1 strook modder maar daar moet hij telkens door als hij van binnen naar buiten wil.