Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vindt hem persoonlijk lekker ruim vallen Rijsa schreef:Geweldige deken. Ik heb 2 paarden staan, de een is heel smal en de andere is een breed gebouwde haflinger. En die amigo' s liggen op mijn beide paarden perfect! En dat terwijl ze qua bouw het tegenover gestelde van elkaar zijn. Echt top!
christel82 schreef:Mag ik hier ook wat vragen over de turnout lite pasvorm? Kan je deze pasvorm vergelijken met de pasvorm van de amigo fly buster?
Dit vraag ik omdat ik wel tevreden ben over de kwaliteit, alleen is de flybuster te wijd voor mijn merrie (4 jaar en in ontwikkeling). Maar als de turnout hetzelfde sluit van voren moet ik een maat kleiner denk ik. Of heeft iemand anders een idee?
wittepit schreef:@Belker: dan zou ik toch even contact opnemen met de verkoper en als die je niet willen helpen met Horseware direct. Ze hebben een naam hoog te houden! Dat je Rambo ook haakjes vertoont doet me wel enigzins afvragen wat je pony doet met spelen... misschien waren het bij een Harry Horse al scheuren geweest.
Ik ben een tevreden Amigo en Rhino gebruiker. Goede pasvorm, goede kwaliteit sluitingen, fijne voering. Dekens (en dat zijn er best al wat ondertussen) gaan al jaren mee.