De titel zegt het al.. Ik heb een 30 jarige pony, dus al wat ingevallen hier en daar en alle dekens zakken van dr schoudertjes af. HV Polo doet ze het goed op zijn er verder nog merken die aan de voorkant écht smal vallen?
Bravura
Geplaatst: 11-09-13 22:40
Je zou dekens met een halve hals kunnen gaan proberen. Of de voorkant dichtstikken op de maat waarop de deken nog voor de schoft blijft liggen.
ik heb juist een heel smal paard, en past haar super is de enige deken die niet zo ruim zit.. En jos lansink dekens die passen haar ook goed.. Ik heb echt een peer als paard hihi Maar misschien hebben ze wel meerdere soorten deken?
Dankjewel allemaal voor de tips neme ze zeker mee! Heb een tijd terug 2 lamicell dekens gekocht,op het oog lijken ze er goed uit te zien. Nouja...Redelijk goed. Is wel nog iets te ruim als ik wilde. En meestal zie ik t pas als hij het een tijdje op heeft. Hoop zo dat ze lekker zitten voor hem, vind het zo zielig als ze over zijn benen heen vallen wanneer ze afzakken, Hij is verder niet echt mager maar gewoon echt oud, zijn hals en schouders zijn niks, en daarbij was het altijd al een hele ranke pony
Ik had vorig jaar een amigo op mn veulen liggen, die pestte hem echt fantastisch! Terwijl hij echt super smal en iel was...was lang zoeken naar een geschikte deken.