Fly Boot ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

crazygirl1

Fly Boot ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 16:36

Mijn paard heeft 2 witte achterbenen. Hij staat sinds 3 weken 24/7 op de weide (ervoor niet wegens veel te warm overdag dus ging enkel 's nachts op weide). Nu heeft hij mok ontwikkeld, vermoedelijk door de zonnebrand. Ook zijn neus verbrandt snel, hiervoor heb ik een vliegenmasker van Cashel Crusader. Voor zijn benen heb ik gezien dat er fly boots bestaan. Heeft iemand er ervaring mee? . Dit omdat enkel zonnecreme niet voldoende helpt.

Ze moeten absoluut stevig vast zitten. Naast het feit dat het gevaarlijk is indien ze naar beneden vallen, heb ik een speels paard die de onderbandages uit de bandages haalt en dus vermoedelijk ook dit als 'spelgoed' aanschouwt..

Enkele voorbeelden: http://www.equestriancollections.com/storeitems.asp?department=horses&cc=1200

amir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:51

Die van Cashel kan je prima gebruiken hoor. Blijven goed zitten. Zorg er wel voor dat ze op de juiste wijze vastgemaakt worden en zeker niet te strak want het spul rekt niet mee. Harry's horse heeft ze ook alleen die gaan zeer snel stuk op de naden. Dan maar iets extra uitgeven zodat je er ook wel langer mee kan doen.

ninne1

Re: Fly Boot ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 17:22

Mijn paard heeft precies het zelfde, ik doe springschoenen om buiten en dat werkt perfect.
Geen last meer van verbranden kootholtes!

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 18:27

Zou super zijn indien het opgelost is met springschoenen. Die kan ik hier in de ruitershop kopen (en eventueel omruilen indien ze niet passen) en die zullen ook meteen minder kosten. En als hij deze dan toch zo leuk vindt om mee te spelen dan koop ik met plezier nieuw speelgoed :D

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 18:30

Heb ze een maat groter gekocht zodat ze niet gaan kneller.
Het is idd een goedkopere oplossing :-)
Ik heb van die neopreen Springschoenen.