Ze krijg namelijk haar vliegenmasker met neusvlap af omdat die over haar oortjes glijd, en laat ze deze nou niet voor niets om hebben ivm verbranden!!
Hier even een foto zodat jullie het masker kunnen zien.
Hier zit die over het halster heen, tussen het halster door maakte niets uit.

Haar roze tere neusje verbrand met die hitte dus ik dacht heel slim, nou als ze het masker steeds af krijgt, dan koop ik wel een neusnetje en bevestig die aan een halster.
Helaas volgende dag kom ik op stal, halster af en dus ook het beschermnetje van haar neus. Toen dacht ik halster zit eigenlijk goed zat, maar misschien moet ik er nog een gaatje bijprikken zodat hij nog strakker zit en dan niet af kan. Helaas volgende dag op stal halster af.
Toen kwam ik op het heldere idee om een veulenhalster om te doen, omdat ik deze ook bij de kaak kan verstellen, en deze op de neus ook goed kon verstellen dus alles goed strak maar net niet knellend en pony naar de wei. Uur later ----> halster af.
Een vlechtje in haar voorpluk en die naar haar manen met een elastiekje vast doen, werkte heel even maar ze heeft niet zo'n grote dikke
voorpluk dus dit glijd weg. Zonnebrand doe ik al op haar neus maar dit vind ze niet tof, dit doet waarsch zeer door de blaartjes.
Nu heb ik het dus opgegeven en dacht ik zoek het maar uit, en bleek stug af en toe het masker om doen want soms bleef die wel zitten. Maar vaak ook niet. Maar goed nu kwam ik dus weer en heeft ze weer een blaar en dit vind ik toch wel zielig... Er moet toch een optie zijn zodat ik haar neusje toch kan beschermen ? Dus HELP! en breng de goude tip.

. zo doe ik het ook met welsh a pony's die voor de wagen staan. helpt perfect.
niets vervelender dan iedere keer weer je spullen op te moeten zoeken of je pony door het dorp te zien denderen.