Dat mijn pony meer een winterpaard is was duidelijk, maar dit jaar maakt hij het wel erg bont..
Meneer maakt nu al een dik winterpak aan! Het was mij al opgevallen maar toen gister een stalgenootje zei dat hij zo dikke zomervacht had wist ik dat ik dus niet de enige was..
In het midden van de zomer was hij superglad, glanzend en kort in het haar. Nu wordt het dus alweer een beertje! Hij is altijd vroeg met verharen (in januari was meneer al bijna kaal
) en nu dus weer bijna een beer. Ik heb hem in de winter onder een 200 grams winterdeken gehouden, en aangezien ik nu echt fanatiek aan het rijden ben (ongeveer 4 keer rijden, waarvan 1 keer les, 1 keer longeren/grondwerk) wil ik hem graag wat korter. Maarja, als hij nu al een beer wordt is dat lastig
Nu al een deken op zie ik echt niet zitten, en met scheren flipt hij helemaal.. ook ben ik niet zo fan van verdoven, of heb ik geen andere optie?Iemand een geniaal idee?? of zit ik toch vast aan het scheren straks? (en wanneer dan? DA laten spuiten??)