Iemand enig idee hoe lang je een geopende fles vliegenspray kan bewaren? Ik heb nog 2 oude flessen Bremse Bremse staan maar heb geen idee of het nog goed is.
Als de geopende fles wel goed afgesloten is en koel bewaard is hij nog lang houdbaar hoor. In het ergste geval is het middel te zwak om effectief te zijn, maar dat merk je dan wel.
Ik denk niet dat het schadelijk is en dat je het gewoon kan blijven gebruiken. Het zal hooguit wat minder werken, maar dat is niet zo'n probleem denk ik.
Ik zou het idd gewoon proberen als er geen houdbaarheidsdatum opstaat, misschien dat de werking afneemt maar echt schadelijk zal het waarschijnlijk niet zijn.
Nee staat er niet op. En als het er wel op staat is het meestal uiterste verkoop datum. Binnenkort ga ik het proberen de vliegen beginnen nu langzaam te komen merk ik.
Ik denk ook dat als je het goed bewaart het zeker niet slecht word en zeker niet als er geen houdbaarheidsdatum opstaat. Gewoon proberen op een klein stukje en als er niks gebeurt gewoon gebruiken. Dan hopen dat de bestandsdelen nog werken tegen vliegen!
Nou het werkt nog prima! Paard en ik stinken een uur in de wind en dat vinden de vliegen ook! Dat is trouwens Bremse Bremsen top spul! Ik hoorde dat dat niet meer verkocht zou mogen worden tegenwoordig??